שתף קטע נבחר

מכבי תל אביב סיכמה עם יאניס ספרופולוס

הצהובים הגיעו לסיכום עקרוני עם היווני בן ה-51, שעשוי להתמנות כבר מחר (ראשון) למאמן הקבוצה. צפוי להרוויח 850 אלף דולר לעונה וחצי. אם זה יקרה, גיא גודס יאמן את הצהובים מול אנאדולו אפס. נבן ספאחיה יפוטר

 

המאמן היווני יאניס ספרופולוס סיכם את תנאיו במכבי תל אביב ועשוי כבר מחר (ראשון) להתמנות למאמן הקבוצה. במקרה כזה, גיא גודס יעמוד על הקווים מול אנאדולו אפס ביום שלישי. נבן ספאחיה יסיים את תפקידו במועדון בעקבות פתיחת העונה המאכזבת, שהגיעה לשפל חדש אתמול בהפסד המאכזב לגראן קנאריה שהוריד את הקבוצה למאזן 6:1 איום ביורוליג.

 


 

ספרופולוס צפוי לחתום על חוזה לעונה וחצי, שבמסגרתו ירוויח 850 אלף דולר, כאשר למכבי תהיה אופציה לסיים את ההתקשרות איתו אם הקבוצה תסיים את העונה בלי תואר. המאמן החדש עשוי לדרוש שינויים בסגל ולהחתים שחקנים חדשים.

 

 

יואניס סאפירופולוס אולימפיאקוס (צילום: EPA)
בדרך להיכל. ספאירופולוס(צילום: EPA)

 

היווני בן ה-51 אימן בעבר את אולימפיאקוס, פאוק סלוניקי ושימש כעוזר מאמן בנבחרת יוון, צסק"א מוסקבה ויוסטון רוקטס. במהלך קריירת האימון שלו זכה פעמיים באליפות יוון עם אולימפיאקוס, שאיתה גם הגיע פעמיים ברציפות לגמר היורוליג.

 

מכבי הגיעה לסיכום עם ספרופולוס לאחר שזה הסכים לרדת בדרישותיו הכספיות. היווני רוצה להביא עוזר מאמן משלו, אבל במכבי תל אביב מעוניינים להשאיר את גיא גודס.

  ()


פורסם לראשונה 17/11/2018 13:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים