שתף קטע נבחר

מלחמת גרסאות: למה מכבי ת"א נתקעה בטורקיה?‏

הצהובים הגיעו בבוקר לשדה באיסטנבול אחרי ההפסד לאנאדולו, אבל לטענתם, רגע לפני העלייה למטוס חברת טורקיש איירליינס הודיעה כי הטיסה תצא בלעדיהם מפני שהייתה בעיה בכרטוס ומאוחר מדי לתקן אותה. בסופו של דבר הקבוצה עלתה על טיסת הערב. גורם שטיפל בעיכוב טוען כי מכבי ת"א היא האשמה בסאגה. מכבי בתגובה: "לא היה ולא נברא"

אם מצבה המקצועי הרע לא מספיק, גם מחוץ למגרש יש למכבי תל אביב בעיות. אחרי ההפסד 90:77 לאפס אנאדולו, הקבוצה הייתה צריכה להמריא היום (רביעי) בשעה 13:15 (שעון טורקיה) מאיסטנבול לישראל, אבל לטענת הצהובים חברת התעופה טורקיש איירליינס לא איפשרה להם לעלות על הטיסה.

 


 

הצרות התחילו על הפרקט: מכבי הפסידה לאנאדולו אפס

ספרופולוס: "מוקדם לשפוט את הקבוצה"

 

בעקבות כך, הקבוצה עלתה רק על הטיסה של 17:15, תגיע ובשעה יחסית מאוחרת לישראל והאימון שלה לקראת המפגש מול פנרבחצ'ה בחמישי (21:05) בוטל. כמו כן, הצהובים היו אמורים לערוך מסיבת עיתונאים רשמית להצגתו של המאמן החדש, יאניס ספרופולוס, אבל גם היא בוטלה בעקבות הסאגה.

 

סקוטי ווילבקין מול בראיינט דאנסטון (צילום: אתר מכבי תל אביב)
ווילבקין מול אפס אנאדולו. יממה רעה בטורקיה(צילום: אתר מכבי תל אביב)

 

אנשי מכבי ת"א טוענים כי הם הגיעו לשדה התעופה באיסטנבול בשעה 11:00 בבוקר, הפקידו את המזוודות וקיבלו את כרטיסי העלייה למטוס. בהמשך התיישבו באיזור מופרד משאר הנוסעים מטעמי ביטחון, ובזמן הזה החברה הודיעה להם שהייתה בעיה בכרטוס ושמאוחר מדי לתקן אותה - לכן המטוס ימריא בלעדיהם. יש לציין כי לא פחות מ-44 אנשים (ביניהם שחקנים, אנשי צוות, הנהלה וגם אוהדים) מטעם מכבי ת"א היו צריכים לעלות על הטיסה.

 

מקורבים לנושא טוענים כי הצהובים הם האשמים בסאגה: "מכבי הודיעו על מספר קטן הרבה יותר של אנשים שצריכים להגיע לאיזור המופרד מנוסעים, ולכן כשהדיילים הגיעו למקום הם הבינו שהליך העלייה למטוס יהיה ארוך מהמצופה ויעכב את הטיסה. כמו כן, אחד מאנשי הצוות איבד את הארנק, המשטרה בשדה התעופה התערבה והדבר גרם לעיכוב נוסף".

  

יאניס ספרופולוס ושמעון מזרחי (צילום: מכבי תל אביב)
ספרופולוס. מחר הוא עורך בכורה בהיכל(צילום: מכבי תל אביב)

 

ספרופולוס התייחס לבלגן בשדה התעופה: "זה היה משהו לא צפוי, אבל זה יכול לקרות כשאתה נוסע כל כך הרבה. אנחנו עושים הכל כדי להתארגן, כמו שעשינו עד עכשיו, אימון, ו-וידיאו בשדה תעופה. לצערי אין לנו זמן להתאמן כי אנחנו נוחתים מאוחר".

 

על המשחק מול פנר בחמישי אמר היווני: "מאוד חשוב לנו להיות מפוקסים לקראת יום חמישי. היום ניתחנו את הטעויות שעשינו במשחק האחרון ואני מקווה שנראה טוב יותר". אני מאוד מתרגש לקראת המשחק ראשון שלי כמאמן בישראל, לאמן מול האוהדים שלנו. אני יודע שהם באים לתמוך בנו וגם יודע שהם קצת מאוכזבים ממה שהיה עד עכשיו. אבל אנחנו צריכים את האמונה ואת התמיכה שלהם".

 

ספרופולוס מאמין שקבוצתו תשחק הרבה יותר טוב בעתיד הקרוב: "אני יכול להבטיח שאחרי שנתאמן ביחד כמה פעמים יהיה אפשר לראות את השיפור, אני לא מחפש לתרץ אף פעם אבל זאת המציאות, עשיתי אימון אחד עם הקבוצה עד עכשיו".

 

טורקיש איירליינס סירבה להגיב. במכבי ת"א הגיבו: "לא היה ולא נברא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים