שתף קטע נבחר

ג'ונתן הולמס חשף: "עברתי התעללות מינית כילד"

שחקנה לשעבר של הפועל ת"א בפוסט מטלטל: "החזקתי את זה בבטן למעלה מ-15 שנים. עברו בראשי הרבה תרחישים - הייתי בדיכאון, היו לי מחשבות אובדניות וכל תחושת כאב שאפשר לדמיין"

ג'ונתן הולמס שיחק רק שישה משחקים בהפועל ת"א, שוחרר מהקבוצה ועדיין לא מצא בית חדש. מה שכן, הערב (שישי) הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסט מטלטל, בו חשף: "עברתי כילד התעללות מינית". יש לציין כי כמה שעות לאחר מכן החליט להסיר אותו.

 


 

"חשבתי הרבה לפני שיצאתי עם זה ואמרתי את זה לכל העולם, אבל אני חושב שהגיע הזמן", פתח הולמס בן ה-25 את הפוסט, לפני שהחליט למחוק אותו. "כילד עברתי התעללות והטרדה מינית. החזקתי את זה בבטן למעלה מ-15 שנים ואני לא הבנתי באמת מה זה עשה לי בתת מודע. זה גרם לי לבעיות שתיה קשות ולניסיונות לרפא את עצמי עוד כשהייתי בתיכון".

 

ג'ונתן הולמס בפעולה (צילום: ראובן שוורץ)
הולמס (עם הכדור) במדי הפועל ת"א. פוסט חושפני(צילום: ראובן שוורץ)

 

"סיפרתי בפעם הראשונה למישהו על כך בגיל 22. נעזרתי בפסיכיאטרים שעזרו לי להבין שמה קרה לי הותיר מעלי ענן שחור. בבסיס שלי, אני אדם שמח ואוהב, והאנשים שמכירים אותי יכולים להעיד על כך".

 

"הסיבה לכך שאני כותב את זה, היא לא בשביל שאנשים ירחמו עליי או יאמרו לי כמה הם מצטערים בשבילי. המטרה היא להשתמש בזה כדי לומר לאנשים אחרים, שעוברים או עברו דברים כאלה, שהם לא לבד. זו גם דרך להגיד לאנשים שנפגעו לא לשמור דברים כאלה בפנים. אני שמרתי את זה 15 שנה וזה הרס אותי. תגידו את האמת שלכם כל הזמן".

 

"עברו בראשי הרבה תרחישים - הייתי בדיכאון, היו לי מחשבות אובדניות וכל תחושת כאב שאפשר לדמיין. אבא ואמא, אני מצטער. אמבר וסטרלינג, אני מצטער. כל החברים והאנשים שהיו קרובים אליי ופגעתי בהם בגלל זה לאורך השנים, אני מצטער".

 

"ג'ונתן הולמס בן השש, אני מצטער. עכשיו הזמן שלך לצאת מזה. אל תתן להתעללות הזו להרוס לך את החיים, ולא משנה מה יהיו ההשלכות של אחרים. כולל על עצמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ונתן הולמס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים