שתף קטע נבחר

שעון עקום, בקבוק במקום חץ: כך נראה משחק בליגת הנשים

המשחק בו הפסידה בני יהודה בביתה להפועל פ"ת 96:84 - בהופעתה הראשונה העונה בבית דני - ייזכר בגלל דברים אחרים שאינם קשורים לכדורסל נטו. יו"ר בני יהודה, ציון סימן טוב: "להתלונן זה קל"

 

שעונים עקומים, בקבוק מים במקום חץ במזכירות וטענות לסלים גבוהים. את כל זה קיבלנו אתמול (שני) במשחק הבכורה של בני יהודה העונה בבית דני - הפסד 96:84 להפועל פ"ת, במסגרת המחזור החמישי בליגת העל לנשים.

 

בני יהודה, שנועלת את הטבלה עם מאזן 5:0, חזרה לשחק בבית דני, בו התקיים שיפוץ מסיבי בחודשים האחרונים. רק שכנראה כמה דברים בסיסיים נשכחו שם ולא ממש הוסיפו כבוד לליגת הנשים. על הסלים הקבועים מהרצפה הותקנו שעוני 24 שלא פעלו. מה עושים? המשחק התקיים עם השעונים שעל הסלים התלויים מהתקרה. מה שאומר ששעון ההתקפה היה מוסתר בחלקו מעיני השחקניות שעמדו בחזיתו של הסל.

 

רואים את שעון ה-24? (צילום: פרטי)
רואים את שעון ה-24?(צילום: פרטי)

ופה? (צילום: פרטי)
ופה?(צילום: פרטי)

 

ואם זה נשמע לכם מצחיק, מה תגידו על בקבוק מים מינרליים שהיה על תקן החץ שמורה את כיוון כדור ההתקפה במקרה של ביניים. בנוסף, בפ"ת טענו כי הסלים גבוהים מהתקן בכמה ס"מ, אולם במקום לא היה מד גובה שיוכל לאשש או להפריך את הטענה.

 

בסיום, כאמור, היה משחק כדורסל ובו הפועל פ"ת השיגה את ניצחונה השלישי העונה. יו"ר בני יהודה, ציון סימן טוב, מסר בתגובה: "חודש ימים שיחקנו במגרשים אחרים וזו הייתה פעם ראשונה שהגענו לאולם. הוא בקושי היה מוכן. לא מבין מה הסיפור, הרי לפ"ת זה לא הפריע לקלוע 96 נקודות. להתלונן זה קל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים