שתף קטע נבחר

פוטוצ'ניק פוטר מהרצליה, עופר ברקוביץ' מונה במקומו

המאמן הסלובני שילם את המחיר על התקופה הרעה אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים. ברקוביץ' בן ה-53 יעמוד על הקווים

גאשפר פוטוצ'ניק פוטר מבני הרצליה, עופר ברקוביץ' מונה למאמן הקבוצה במקומו. המאמן הסלובני שילם היום (שלישי) את המחיר על התקופה הרעה, יומיים אחרי שהקבוצה הובסה 94:73 באשדוד. בהודעת המועדון נכתב כי "פוטוצ'ניק ביקש לערוך שינויים בסגל הקבוצה, שלא היו אפשריים מבחינת הנהלת

המועדון", וההחלטה התקבלה בהסכמת שני הצדדים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

פוטוצ'ניק מסר בהודעה: "אחרי כמה הפסדים ברצף ישבנו עם ההנהלה כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון. הייתה לנו דעה שונה בנוגע לדברים עיקריים ובהתחשב בכל הנסיבות, החלטנו שהאפשרות הטובה ביותר היא שדרכינו ייפרדו. תמיד ניסיתי להיות מקצועי ככל האפשר, נתתי את המיטב ואת כל האנרגיה למען הצלחת הקבוצה. תודה לכולם, גם אם לא סיימנו כאן בהצלחה כמו שכולם רצו, פגשתי כאן הרבה חברים חדשים ואנשים טובים, ויהיו לי זיכרונות מיוחדים מאוד מכולכם".

 

גאשפר פוטוצ'ניק בחולון (צילום: ראובן שוורץ)
סוף הדרך. גאשפר פוטוצ'ניק(צילום: ראובן שוורץ)

 

ברקוביץ' בן ה-53 יחזור לעמוד על הקווים לראשונה מאז שעזב את תפקיד המאמן בעירוני נס ציונה. בעונת 1994/95 הוא היה עוזרו של אפי בירנבוים בבני הרצליה, כשהקבוצה זכתה בגביע המדינה. כעת הוא שב למועדון לעמדת המאמן הראשי.

 

ההפסד לאשדוד היה הפסד הליגה הרביעי ברציפות של הרצליה, והיא תסגור חודש ללא ניצחון. העובדה המדאיגה היא ששניים מההפסדים באו מול יריבותיה לתחתית, עירוני נהריה ומכבי אשדוד. המאזן של הרצליה - 10:4 - זהה לזה של הפועל תל אביב, ומספר הניצחונות שלה זהה לזה של אשדוד ושל נהריה בקרקעית הטבלה (להן יש משחקים חסרים). פוטוצ'ניק מונה בקיץ למאמן הרצליה אחרי שעבד בעבר באולימפיה לובליאנה ובקורמנד ההונגרית. בהרצליה הוא הנהיג שיטת אימונים אינטנסיבית, אבל התוצאות היו רחוקות מהמצופה.

 

חוזר לעמוד על הקווים. ברקוביץ' (צילום: יאיר שגיא ) (צילום: יאיר שגיא )
חוזר לעמוד על הקווים. ברקוביץ'(צילום: יאיר שגיא )

 

ג'רל בנימון (27, 2.03 מ'), שהצטרף במקום הילטון ארמסטרונג ששוחרר, סיפק שלשום הופעת בכורה סבירה מול אשדוד, מה שיכול אולי לעודד את הקבוצה מהשרון לקראת ההמשך. הפורוורד ששיחק בעונה שעברה באולם הגרמנית רשם 10 נקודות, תשעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים במשחקו הראשון במדי הרצליה, אבל הקבוצה איבדה 21 כדורים וקיבלה יכולת מאכזבת מג'ף אדריאן (4 נקודות) ומכרם משעור (7).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גאשפר פוטוצ'ניק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים