שתף קטע נבחר

אולסי פרי בבכורת הסרט התיעודי עליו: "אף פעם לא הרמתי ידיים"

כוכבי הכדורסל הישראלי לדורותיו התכנסו בסינמטק ת"א כדי לצפות בסרט אודות השחקן האגדי. הבמאי דני מנקין: "אולסי הוא קארים עבדול ג'באר של הכדורסל הישראלי". הסרט יוקרן בהוט 8 בשבוע הבא

 

כוכבי עבר של מכבי תל אביב, הנהלת המועדון ובכירים בענף הכדורסל התכנסו הערב (שני) בסינמטק בתל אביב לכבוד הקרנת הבכורה של הסרט התיעודי המספר את סיפור חייו המדהים של אולסי פרי, אותו יצר הבמאי דני מנקין. הסרט יוקרן ביום ראשון (24 במרץ) בשעה 21:00 בערוץ הוט 8.

 

רכבת ההרים המסחררת של אולסי פרי

 

"זה ערב מאוד מאוד מרגש עבורי", סיפר אולסי. "הסרט הזה מכיל הרבה דברים שאנשים לא יודעים עליי, ועכשיו הם יוצאים החוצה. המסר המרכזי שעולה בסרט הוא שתמיד נלחמתי ואף פעם לא הרמתי ידיים. במכבי תל אביב מצאתי את הבית שלי, הם היו איתי ברגעים הטובים והרעים".

 

אולסי פרי (צילום: עוז מועלם)
אולסי פרי עם שמעון מזרחי והבמאי דני מנקין(צילום: עוז מועלם)

אולסי פרי עם מוטי ארואסטי והבמאי דני מנקין (צילום: עוז מועלם)
אולסי פרי עם מוטי ארואסטי והבמאי דני מנקין(צילום: עוז מועלם)

 

השחקן האגדי גם זכה למילים חמות משמעון מזרחי: "אולסי שינה את מפת הכדורסל בארץ, ילדים עברו בגללו מטניס וכדורגל לכדורסל. זאת חוויה גדולה לראות את ההנצחה של שחקנים שפרשו. אולסי ראוי לזה, עם כל התהפוכות הגדולות שהוא עבר בחיים שלו.

 

הבמאי מנקין היה כמובן נרגש: "זה סרט שמתאר את מה שקרה לאליל נעוריי. רציתי להעביר את הרכבת ההרים שעברה עליו. אולסי הוא קארים עבדול ג'באר של הכדורסל הישראלי והרומן שלו תמי בן עמי זה פחות או יותר כמו שאמארה סטודמאייר ייצא עם גל גדות".

 

אולסי פרי עם וילי סימס (צילום: עוז מועלם)
אולסי פרי עם וילי סימס(צילום: עוז מועלם)

אולסי פרי (צילום: עוז מועלם)
אולסי פרי עם דני מנקין ורפי גינת(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אולסי פרי עם וילי סימס
צילום: עוז מועלם
מומלצים