שתף קטע נבחר

בהפועל ת"א מודאגים ממצבו של ריצ'רד האוול

הסנטר לא מצליח להחלים מהקרע במפשעה. גורם במועדון: "הולך אחורה במקום להתקדם". אכזבה מהיכולת בהפסד לאשדוד: "השחקנים חשבו שהם כבר העפילו לפלייאוף"

 

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) הפסד ביתי מעליב 95:89 למכבי אשדוד. למה מעליב? הרי ההפרש לא כזה גדול. הסיבה מאוד פשוטה, האדומים ספגו 58 נקודות בחצי הראשון, באחת מתצוגות ההגנה הנוראיות ביותר של קבוצה העונה בליגה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

מארק טולפסן, שחקן לא רע בכלל אבל רחוק מלהיות כוכב, תפר פעם אחרי פעם שלשות על הראש של השחקנים המקומיים, וסגר את החצי הראשון עם לא פחות משבע קליעות מדויקות מחוץ לקשת ו-23 נקודות (קלע 29 בכל המשחק).

 

מארק טולפסן (צילום: ראובן שוורץ)
טולפסן. התעלל באדומים(צילום: ראובן שוורץ)

 

גם כשהאדומים הצליחו להוריד את ההפרש מתחת לדו ספרתי במהלך המחצית השנייה, היה ברור שהם לא ייקחו את המשחק. "כנראה שהשחקנים שלנו חשבו שהם העפילו כבר לפלייאוף", אמר גורם במועדון. "הם שיחקו בצורה כל כך רכה נגד קבוצה בינונית".

 

בנושא אחר, ואולי אפילו יותר חשוב, מצבו הרפואי של ריצ'רד האוול לא מבשר טובות. הסנטר שנפצע במפשעה במשחק נגד הפועל ירושלים לא מצליח להחלים מהקרע הקטן ממנו הוא סובל. האוול ניסה להתאמן בימים האחרונים, בהתחלה לבד ואחר כך עם הקבוצה, אבל זה ממש לא היה זה. באימון בשבת הוא אף החמיר את מצבו הרפואי ולא ברור בכלל מתי הוא יוכל לשוב למגרשים. "איך במקום להתקדם הוא הולך אחורה? אנחנו בבעיה רצינית, בלעדיו אנחנו קבוצה הרבה פחות טובה", הוסיף אותו גורם במועדון.

 

ריצ'רד האוול נפצע (צילום: טל שחר)
האוול. לא מתאושש(צילום: טל שחר)

 

בשורה התחתונה אחרי סיבוב שני לא רע בכלל, הפועל ת"א מדורגת רק במקום התשיעי. את הסיבוב השלישי היא תחל במשחק חוץ סופר קשה נגד הפועל אילת. מבחינה כלכלית האדומים יכולים לעשות לא מעט כסף כשהם יארחו בבית את הדרבי נגד מכבי תל אביב וגם את הפועל ירושלים במחזור האחרון.

 

"אשדוד גרמו לנו לשלם על חוסר התקשורת בינינו. ניסינו לשים את ג'רל מקניל על פול סטול, אבל על כל טעות הם גורמים לך לשלם. קשה להיאבק מול קבוצה כזאת, הם עשו מהלכים גדולים בסיום", אמר ג'מאל שולר על התפתחות המשחק אתמול מול אשדוד. "אנחנו חסרים את השחקן הכי טוב שלנו, ריצ'רד האוול, וכשהוא יהיה בריא נוכל לחזור לרוץ. המטרה שלנו זה להיכנס לפלייאוף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ריצ'רד האוול
צילום: עוז מועלם
מומלצים