שתף קטע נבחר

נעמה שפיר: "הטעם הרע מהגביע נותן לנו מוטיבציה כל יום"

מינהלת הנשים קיימה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת סדרות חצי גמר הפלייאוף בחמישי. אשדוד תפגוש את רמת חן, חולון תתמודד מול רמלה. שי דורון: "גאה בדרך שלנו", שירה העליון: "תהיה סדרה מעניינת". רועי אייזנברג: "תהיה אווירה שלא זוכרים בענף 15 שנה", אלי רבי: " הגענו קצת על הגחון"

48 שעות לפני פתיחת סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים, ערכה היום (שלישי) המינהלת את מסיבת העיתונאים הרשמית, בהשתתפות מאמני הקבוצות, הקפטניות ויו"ר המינהלת רו"ח איריס שטרק.

 

"גם ביום חגיגי שכזה, אי אפשר להתעלם מהקשיים הכספיים שנכפים עלינו", פתחה שטרק. "רק לפני יומיים קיבלנו טיוטת הסכם ממשרד הספורט וזה אחרי לא מעט הבטחות. אני מתביישת שספורט הנשים החשוב ביותר בארץ צריך לרדוף אחרי הכספים הזעומים שמגיעים לו. מקווה שנמצא את עצמנו במקום ראוי".

 

איריס שטרק בגמר הפלייאוף (צילום: אבי רוקח)
"צריכים לרדוף אחרי כספים". איריס שטרק (צילום: אבי רוקח)

 

חצאי הגמר, כאמור, ייפתחו בחמישי. האלופה מכבי אשדוד, שסיימה ראשונה את העונה, תפגוש את מכבי רמת חן. אליצור חולון, שסיימה שנייה, תתמודד מול מחזיקת הגביע אליצור רמלה.

 

מאמן אשדוד, גלעד כץ: "הגעתי במחזור השביעי וקיבלתי קבוצה שלא הכרתי. לשמחתי הכוכבת הגדולה של כדורסל הנשים הישראלי, שי דורון, הגיעה. היא חיברה את הקבוצה. התגבשה פה קבוצה חזקה ונחושה שלא מוותרת. אנחנו מגיעים לפלייאוף בכושר טוב ועם חדר הלבשה נהדר".

 

הקפטנית שי דורון: "מאוד גאה בדרך שלנו. היינו האנדרדוג השנה וזה משהו שאנחנו לא רגילות אליו. בנינו פה משהו מיוחד וזו פעם ראשונה שרואים תהליך כל העונה. המטרה היא כמובן לזכות באליפות וננסה לעשות זאת".

 

גלעד כץ, אלי רבי, רועי איזנברג ושירה העליון (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
מימין: גלעד כץ, אלי רבי, רועי איזנברג ושירה העליון(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

מאמנת רמת חן, שירה העליון: "התחלנו דרך שהייתה לא פשוטה ובשבועות האחרונים המומנטום לא כל כך בצד שלנו. לשמחתי היו לנו 10 ימים לעבוד. תהיה סדרה מעניינת, אשדוד נמצאים בכושר מצוין, אבל אם אנחנו נהיה מפוקסות - הכל יכול להיות".

 

קפטנית רמת חן, נעמה שפיר: "הייתה באמת תקופה פחות טובה בשבועות האחרונים. כולן פה זוכרות את הטעם המר מההפסד בגמר הגביע וזה משמש לנו מוטיבציה יום-יום. מכירות היטב את אשדוד והמסורת שלה, אבל נעשה הכל על המגרש כדי לעבור את הסדרה הזו".

 

מאמן חולון, רועי אייזנברג: "עברנו עונה טובה עם תוצאות נהדרות. השנה רוב הסגלים קצרים, לא רק שלנו. רמלה? אם אתה לא עם אצבע על הדופק מולה במשך 40 דקות תהיה לך בעיה. תהיה אווירה כבר ביום חמישי בחולון שלא זוכרים בענף 15 שנה".

 

נעמה שפיר, שי דורון, שירן צעירי ולימור פלג (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
מימין: נעמה שפיר, שי דורון, שירן צעירי ולימור פלג(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

קפטנית חולון, לימור פלג: "רמלה שלטה בליגה רוב העונה וזכתה בגביע המדינה, אבל אנחנו עדיין חושבות שיכולות לתת פייט. מאמינה בקבוצה שלנו והולך להיות מעניין".

 

מאמן רמלה, אלי רבי: "הגענו לסדרה הזו קצת על הגחון. בפלייאוף לא היינו טובים וגם שני הניצחונות האחרונים שלנו היו די גניבות. אנחנו לא מתכוונים להרים ידיים, למרות שחולון זו הקבוצה שהיה הכי קשה לנו מולה העונה. מי שמכיר אותי יודע שאני בן אדם בתחרותי והולכת להיות סדרת פלייאוף צמודה, אני לא זוכר מצב כזה ב-20-15 שנה האחרונות".

 

קפטנית רמלה, שירן צעירי: "תהיה סדרה מעניינת. תמיד קשה לנו נגד חולון. נכון, אחרי הזכייה בגביע הייתה קצת ירידת מתח והיינו די גמורות ועייפות. אבל צריך לזכור שאחרי שנתיים שרמלה לא הייתה בטופ, הגביע עשה למועדון הזה רק טוב ועורר מחדש את העיר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת הנשים
נעמה שפיר
צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת הנשים
מומלצים