שתף קטע נבחר

הפועל חולון ודן שמיר לא ישבו על העונה הבאה

המאמן מסיים את חוזהו והצדדים לא החלו במו"מ. ספק אם קורי וולדן יישאר. הקבוצה שברה שיא מועדון עם 23 ניצחונות בעונה הסדירה אחרי ה-102:105 על מכבי ראשל"צ בחוץ

הפועל חולון חגגה אמש (שני) שיא מועדון חדש עם 23 ניצחונות בעונה הסדירה אחרי ה-102:105 על מכבי ראשון לציון בחוץ. גיבור המשחק היה כרגיל קורי וולדן שקבע שיא קריירה בארץ ושיא עונה לשחקן העונה - 37 נקודות.

 

בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מיכולתו של שון ג'ונס, שעשה מה שהוא רוצה בצבע כאשר הגבוהים של ראשל"צ, דיימון סימפסון ודריל מונרו, לא הצליחו לעצור אותו. הפורוורד/סנטר סיים את ההתמודדות עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים.

 

קורי וולדן בפעולה (צילום: אבי מועלם)
וולדן. כוכב כדורסל(צילום: אבי מועלם)

 

בנושא אחר, למרות ההצלחות בשנים האחרונות, חולון ודן שמיר עדיין לא החלו במשא ומתן בנוגע לעונה הבאה, ולא מן הנמנע כי המאמן לא ימשיך. בין הצדדים יש הערכה רבה, אך גם סוג של תחושת שובע אחרי השנים הרבות יחד (שש עונות בשתי קדנציות שונות).

 

לזה צריך להוסיף את התקרית המפורסמת של שמיר עם האוהדים אחרי ההפסד לנאנטר בליגת האלופות, כאשר כמה מהם קיללו אותו והוא סימן לעברם את הספרה אפס. בהמשך הצדדים ערכו סולחה, אך אין ספק שזה יושב בראש של שמיר.

 

דן שמיר על הקווים (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)
שמיר. יעזוב?(צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)

 

גם עם וולדן לא נערך כרגע משא ומתן. בקבוצה רוצים מאוד להשאירו ומקווים כי מערכת היחסים הקרובה שלו עם הבעלים שלמה אייזיק ומשפחתו יעזרו. יחד עם זאת, היכולת הנהדרת שלו העונה צפויה לסדר לו הצעות מקבוצות בכירות באירופה בסכומים שספק אם חולון תוכל לעמוד בהם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים