שתף קטע נבחר

קורי וולדן נבחר לשחקן העונה בליגת העל

כוכב הפועל חולון הוכרז כ-MVP של הליגה בטקס המצטיינים שערכה המינהלת. תומר גינת נבחר לשחקן הישראלי של העונה, טיישון תומאס שחקן ההגנה, סולימאן בריימו השחקן השישי. נתנאל ארצי הוא השחקן המשתפר, עמית גרשון התגלית

טקס נבחרי העונה של ליגת העל בכדורסל נערך היום (שישי) בצהריים בגלילות, ובמסגרתו הוכרז קורי וולדן כשחקן העונה. בחירות מצטייני העונה הורכבו בחציין ממשאל שנערך בין גולשי אתר מינהלת הליגה ובחציין מבחירות פאנל אנשי התקשורת. אגב, רק אחד מבין העיתונאים שהצביעו לא בחר בוולדן ל-MVP של העונה.

 

יאניס ספרופולוס: "נצטרך להיות מרוכזים"

 

וולדן היה העונה הכוכב הבלתי מעורער של הפועל חולון, והוביל אותה למקום השלישי בסיום העונה הסדירה. הוא השתלט על הקבוצה לאחר פציעתו של קאליף וואייט וסיים עם ממוצעים מרשימים של 18.7 נקודות (כולל 42 אחוז לשלוש), 5.1 אסיסטים ומדד 23 בעונה הרגילה. בסדרת הפלייאוף מול מכבי ראשון לציון הוא רשם 17 נקודות למשחק, אבל הקבוצה התקשתה להתמודד עם מכת פציעות והודחה (3:1).

 

שחקן העונה. קורי וולדן (צילום: עוז מועלם)
שחקן העונה. קורי וולדן(צילום: עוז מועלם)

תומר גינת נבחר לשחקן הישראלי של העונה (צילום: עוז מועלם)
תומר גינת נבחר לשחקן הישראלי של העונה(צילום: עוז מועלם)

 

לשחקן העונה הישראלי נבחר תומר גינת. הפורוורד הנהדר של הפועל תל אביב רשם . לפני שנתיים גינת נבחר לתגלית העונה ולפני שנה נכנס לחמישיית העונה השנייה, כך שהוא ממשיך בגרף ההתקדמות. הוא הועדף על פני ישראלים אחרים כמו דיברתולומאו, גיא פניני וטל דן. את פרס שחקן ההגנה של השנה קיבל טיישון תומאס מהפועל ירושלים, לאחר שהקדים את סולימאן בריימו, יובל זוסמן וגולן גוט.

 

בפרס השחקן המשתפר של העונה זכה נתנאל ארצי מהפועל גלבוע/גליל, שקפץ מ-1.6 נקודות ו-0.9 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה אל 7.6 נקודות ו-3.1 ריבאונדים העונה. הוא גבר על גולן גוט, ספנסר וייס ויובל זוסמן. עמית גרשון מהפועל באר שבע הוכתר לתגלית העונה, לאחר שהקדים בקטגוריה הזו את דני אבדיה, ים מדר וניב משגב.

 

השחקן המשתפר. נתנאל ארצי (צילום: עוז מועלם)
השחקן המשתפר. נתנאל ארצי(צילום: עוז מועלם)

 

סולימאן בריימו, הסנטר של הפועל אילת, הוכתר לשחקן השישי של העונה אחרי שגבר על דיברתלומאו, כריס דאו וגיא פניני בקטגוריה הזו. קמרון לונג ממכבי ראשון לציון נבחר למצטיין הפלייאוף, לאחר שגבר על נמרוד טישמן, בריימו ואבי בן שימול. חמישיות העונה נבחרו בהתאם לחוק הרוסי (לפחות שני ישראלים בכל חמישייה).

 

חמישיית העונה: ג'ון דיברתולומאו (מכבי תל אביב), ג'יימס פלדין (הפועל ירושלים), קורי וולדן (הפועל חולון), תומר גינת (הפועל תל אביב) ואלייז'ה בראיינט (הפועל אילת).

 

חמישיית העונה השנייה: קמרון לונג (מכבי ראשון לציון), גיא פניני (הפועל חולון), טאריק בלאק (מכבי תל אביב), טל דן (עירוני נס ציונה) וסולימאן בריימו (הפועל אילת).

 

ליאור סושארד לצד אמארה סטודמאייר (צילום: עוז מועלם)
ליאור סושארד לצד אמארה סטודמאייר(צילום: עוז מועלם)

 

אמן החושים הישראלי, ליאור סושרד, הופיע במסגרת האירוע של המינהלת והצליח להביך פעם אחר פעם את אלכס טיוס ואמארה סטודמאייר, עם מספר טריקים שזכו לתשואות מהיושבים באולם. לפני הטקס הוצגו ששת הקלעים המצטיינים שעלו לגמר תחרות הקלע של המדינה, תחת ליגת ווינר סל ומפעל הפיס. ארבעת הקפטנים של הקבוצות שהעפילו לפיינל פור (ליאור אליהו, ג'ון דיברתלומאו, עוז בלייזר ואבי בן שימול) הציגו לראווה את טבעות האליפות שעוצבו הפעם על ידי מעצב איטלקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
וולדן לצד שלמה אייזיק
צילום: עוז מועלם
מומלצים