שתף קטע נבחר

גיא גודס: "אלוהים כנראה מסדר דברים מלמעלה"

מאמן ראשל"צ חגג את העפלת קבוצתו לגמר הפיינל פור נגד מכבי ת"א: "צדנו את ירושלים, עכשיו מחכה לנו אריה בדרך". על ההופעה של סימפסון: "נלחם בשביל כולם". קטש: "אני אחראי"

 

מכבי ראשון לציון הדהימה את כל הפרשנים והמהמרים שהיו בטוחים שהפועל ירושלים תנצח אותה בחצי גמר הפיינל פור. הכתומים רשמו הערב 86:92 מדהים על החבורה של עודד קטש ויפגשו בגמר בחמישי את מכבי תל אביב.

 

"מגיע לבחורים האלה הרבה כבוד. הם נלחמו גם שהיינו בפיגור", אמר מאמן ראשל"צ גיא גודס. "היה מאמץ קבוצתי אדיר. בספורט אין מגיע, אבל אני חושב שהגיע לנו. באנו נחושים מההתחלה מול קבוצה עדיפה עלינו בכל הקטגוריות. אמרתי לחברים שלי שהפתעה אחת בטוח תהיה בפיינל פור, לשמחתי זה לא קרה לאילת וקרה לנו".

 

גיא גודס על הקווים (צילום: עוז מועלם)
גודס. עונה ענקית שלו(צילום: עוז מועלם)

 

על התצוגה המדהימה של דיימון סימפסון (28 נקודות ו-20 ריבאונדים), אמר גודס: "הרבה זמן לא ראיתי סנטר דומיננטי ונחוש כמוהו, אם אפשר לקרוא לו סנטר. הוא נלחם בשביל כולם. אם הוא היה קולע גם מהעונשין, בכלל היה לו משחק מטורף. אמרתי שאנשק אותו גם אם נפסיד".

 

על האקסית אותה עזב באמצע העונה ויפגוש בגמר, אמר גודס: "את ירושלים צדנו, מכבי ת"א זה אריה בדרך. אלוהים כנראה מסדר דברים מלמעלה. לפני הפיינל פור אמרתי לאנשים במכבי שאם ניפגש בגמר, שהטוב ביותר ינצח".

 

עודד קטש (צילום: עוז מועלם)
קטש. אכזבה עצומה לירושלים(צילום: עוז מועלם)

 

בצד השני, עודד קטש ניסה להסביר מה לא עבד לקבוצתו הערב: "אני אחראי וזה שנותן את ההסברים. זה היה כואב במיוחד. הם בנו תוכנית משחק ונתנו להם להרגיש בנוח. להיות פייבוריט זה לא טוב, הכרחנו דברים ומיהרנו מדי. זה לא משהו שקרה לנו הרבה בליגה העונה. היינו צריכים להיות רגועים ולא עשינו את זה. מגיע לראשל"צ כל הקרדיט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים