שתף קטע נבחר

4,000 אוהדים ילוו את מכבי ראשל"צ לגמר

כמות גדולה של כתומים יגיעו הערב (21:00) להיכל למשחק האליפות מול מכבי ת"א. אדם אריאל שהיה בספק בעקבות התקררות כשיר

 

אחרי עונה הפכפכה שכללה חילופי מאמנים, שינויים בסגל ממש ברגע האחרון והתעלות במאני טיים (רבע גמר הפלייאוף וחצי גמר הפיינל פור), מכבי ראשון לציון יכולה לזכות הערב (חמישי, 21:00) בפעם השנייה בתולדות המועדון באליפות המדינה. זה יקרה אם הכתומים יצליחו להדהים את מכבי תל אביב.

 

בראשל"צ זוכרים טוב מאוד את הפיינל פור בעונת 2015/16, אז גברו על מכבי תל-אביב בחצי הגמר ועל ירושלים בגמר. "זה מה שיפה בפיינל-פור – הכל תלוי באנרגיות שאתה מגיע איתן, ובסוף זה משחק אחד", אמר דריל מונרו.

 

יצחק פרי גיא גודס (צילום: אורן אהרוני)
פרי וגודס. יניפו צלחת בסוף הערב?(צילום: אורן אהרוני)

 

בקבוצה יודעים שהמפתח העיקרי נגד מכבי תלוי בעצירת משחק הריצה של הצהובים והיכולת לגרום לסקור נמוך במשחק. בשני המשחקים שראשל"צ ניצחה העונה את יריבתה היא ספגה 77 נקודות בלבד, בהפסדים קיבלה ממכבי 96 נקודות. לרשותו של גיא גודס יעמוד סגל מלא, כשאדם אריאל שהיה בספק בעקבות התקררות החלים ואמר לחבריו שאין בכוונתו לוותר על המשחק הכי גדול בקריירה שלו.

 

לא פחות מ-4,000 אוהדי ראשל"צ צפויים לעשות את הדרך הקצרה מהעיר להיכל מנורה מבטחים ולעודד את הקבוצה. גוש ד' (האוהדים השרופים של הקבוצה) מתכננים צעדה גדולה שעות לפני המשחק מבית הכנסת בראשל"צ ועד לבית מכבי שם יחכו האוטובוסים לאוהדים. במידה והקבוצה תזכה להניף שוב את הצלחת, החגיגות ייערכו במתחם הרובע, כמו בפעם הקודמת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי מכבי ראשון לציון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים