שתף קטע נבחר

עומרי כספי קרוב לסיכום במכבי תל אביב

לאחר עזיבתו של אלכס טיוס לקאזאן וההחלטה של מילוש תאודוסיץ' לחתום בווירטוס בולוניה, הצהובים בחרו להגדיל את הצעתם שעומדת על 3.9 מיליון ל-3 שנים ותפקיד במועדון לאחר הפרישה. השחקן עדיין ימתין לחוזה ב-NBA?

עומרי כספי קרוב לקאמבק במדי מכבי ת"א. הצדדים הגיעו ביממה האחרונה להבנות על חוזה ל-3 שנים בו ישתכר הפורוורד בן ה-31 כ-3.9 מיליון דולר, כולל תפקיד במועדון לאחר הפרישה.

 

לאחר עזיבתו של אלכס טיוס לקאזאן וכמובן ההחלטה של מילוש תאודוסיץ' להצטרף לווירטוס בולוניה, הייתה למכבי ת"א אפשרות להגדיל את הצעתם לכספי. במכבי רואים את העסקה כסגורה, אך השחקן עדיין מתלבט ומעוניין למצות את כל האופציות שלו ב-NBA.

 

עומרי כספי ממפיס גריזליס (צילום: AP)
יחזור לישראל? כספי(צילום: AP)

 

הכוונה של כספי הייתה לחתום מוקדם יותר הקיץ באחת מהקבוצות בליגה הטובה בעולם, כזו שתיאבק על כניסה לפלייאוף, אבל נכון לעכשיו נראה שרוב הסגלים קרובים לסגירה, כך שהאופציות שלו הצטמצמו משמעותית.

 

כזכור, כספי בן ה-31 משחק מאז 2009 ב-NBA. ממפיס הייתה קבוצתו האחרונה, אליה הגיע בקיץ שעבר. הוא שותף ב-36 משחקים ורשם ממוצעים של 6.3 נקודות (53.4 אחוז מהשדה, 34.9 לשלוש, 67.2 מקו העונשין) ו-3.2 ריבאונדים ב-14.4 דקות למשחק. מהתקופה של כספי בממפיס ייזכר בין היתר העימות הפיזי עם חברו לקבוצה גארט טמפל.

 

המדים הצהובים-כחולים כבר מוכנים. כספי (צילום: באדיבות אתר מכבי ת"א) (צילום: באדיבות אתר מכבי ת
המדים הצהובים-כחולים כבר מוכנים. כספי(צילום: באדיבות אתר מכבי ת"א)

 

ממפיס הייתה הקבוצה השביעית בקריירת ה-NBA של עומרי כספי, אחרי סקרמנטו (שתי קדנציות שונות), קליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, מינסוטה וגולדן

סטייט. לפני שנתיים הוא שוחרר מהווריורס רגע לפני הפלייאוף בעקבות פציעה ולכן לא היה שותף לשלבים המתקדמים של העונה שהסתיימה בזכייה באליפות, אבל המועדון העניק לו טבעת על כך שהיה חלק מהקבוצה באותה עונה.

 

כספי החל את הקריירה במכבי תל אביב בעונת 2005 ואת קפיצת המדרגה עשה שלוש עונות לאחר מכן כשהפך לשחקן חמישייה ואחד הבולטים הקבוצה. בסיומה של אותה עונה, נרשם לדראפט ה-NBA.

 

מכבי תל אביב: "אין בשלב זה סיכום בין הצדדים"

המועדון עצמו הכחיש את הדיווחים שלפיהם כבר הושג סיכום עם כספי. "עומרי הוא שחקן בית, מכביסט מוערך ושמו הולך לפניו. עם זאת, אין בשלב זה סיכום בין הצדדים וכל הפרסומים על אודות סכומים, משך התקופה ותפקידים כאלה ואחרים במועדון לא נדונו בשלב זה", נכתב בהודעת הבהרה שפירסמה מכבי תל אביב. "כמו כן, עומרי כספי הציג בפני מכבי את רצונו לבחון את האפשרויות העומדות בפניו ב-NBA. אם אכן יהיו התפתחויות או סיכומים כלשהם, נשמח לעדכן בצורה מסודרת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים