שתף קטע נבחר

קווינסי אייסי חתם במכבי תל אביב

הפורוורד/סנטר, בעל רזומה של 337 משחקים ב-NBA, יחזק את הקו הקדמי של הצהובים בעונה הקרובה: "אביא תשוקה, רוח לחימה ואנרגיה". שיחק בין השאר עם עומרי כספי בסקרמנטו. אתלט מרשים שיקפיץ את הקהל בהיכל, אבל חד גוני ודומה מאוד במשחקו לבלאק והאנטר

קווינסי אייסי (צילום: אתר מכבי ת
רכש מסקרן. קווינסי אייסי(צילום: אתר מכבי ת"א)

 

מכבי תל אביב הודיעה היום (ד') על צירופו של הפורוורד/סנטר קווינסי אייסי (28, 2.01 מ'), ששיחק בשבע העונות האחרונות ב-NBA. אייסי מגיע בעקרון לאירופה כשחקן בעמדה מספר 4, למרות שבליגה הטובה בעולם שיחק לרוב בעמדה מספר 5.

 

מדובר בשחקן פיזי מאוד, שאת רוב הנקודות שלו עושה אחרי פיק אנד רול מתחת לסל, לרוב בהטבעות, או לחילופין מריבאונד התקפה. הוא קולע שלשות מדי פעם, אבל זו ממש לא המומחיות שלו. כמו כן, בהגנה הוא נחשב לחוסם נהדר ומשחק עם המון אנרגיות משני צדי המגרש, שלפעמים גם גרמו לו להיכנס לעימותים.

 

קווינסי אייסי בפעולה (צילום: AP)
מזכיר מאוד את האנטר ובלאק. אייסי(צילום: AP)

 

אייסי מזכיר מאוד במשחקו את שני הגבוהים הנוספים של הצהובים, טאריק בלאק ואות'לו האנטר, כך שהחתמה הזו מצד אחד מחזקת עוד יותר את הקו הקדמי של יאניס ספרופולוס, אבל מצד שני לא ברור

 כל כך איזה ערך מוסף היא מקבלת מצירופו והאם הוא יוכל לשחק עם שניהם בחמישייה.

 

את קריירת המכללות שלו עשה אייסי באוניברסיטת ביילור, ואחרי ארבע שנים בהן העמיד ממוצע של 12 נקודות ו-7.4 ריבאונדים הוא נבחר במקום ה-37 בדראפט ה-NBA על ידי טורונטו. לאורך הקריירה הוא עבר בין קבוצות ואף ירד מספר פעמים לליגת הפיתוח.

 

בסך הכל שיחק אייסי ב-337 משחקים ב-NBA (ממוצע של 4.9 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-16 דקות) ברפטורס, סקרמנטו בשתי קדנציות, שבאחת מהן שיתף פעולה עם עומרי כספי, ניו יורק ניקס, ברוקלין נטס, דאלאס ופיניקס. כמו כן, בחודש מרץ האחרון עזב לראשונה את ארה"ב וחתם בשנזן לאופרדס מהליגה הסינית, אבל עזב אחרי משחק אחד בלבד.

 

 

אייסי יחד עם כרמלו אנתוני בקדנציה בניקס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אייסי יחד עם כרמלו אנתוני בקדנציה בניקס(צילום: AFP)

 

זו לא הפעם הראשונה ששמו של אייסי הוזכר בהקשר של מכבי ת"א. למעשה, כמעט בכל קיץ בשנים האחרונות הוא היה מועמד לצהובים, אבל בסופו של דבר קיבל חוזה ב-NBA. בקיץ הנוכחי גם פנרבחצ'ה בדקה אפשרות לצרפו.

 

"קווינסי אייסי הוא שחקן מנוסה מאוד ואיכותי מה-NBA", סיפר מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "אני שמח מאוד ומרוצה מההצטרפות שלו למועדון שלנו".

 

"אני נרגש ללבוש את גופיית מכבי, להביא תשוקה, רוח לחימה ואנרגיה לכל משחק", הוסיף אייסי עצמו. "מוכן לצאת לדרך, להביא ניצחונות. אני מוכן להגיע לתל אביב עם המשפחה ולהצטרף כבר לאוהדים".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים