שתף קטע נבחר

מלקולם דילייני מועמד למכבי ת"א

הצהובים ירדו מהאפשרות להחתים את טיילר אניס, וכעת בודקים את האפשרות לצרף את הגארד בן ה-30, שנבחר בעבר לחמישיית העונה ביורוליג

מכבי תל אביב לא תחתים את טיילר אניס. הגארד הקנדי (1.91, 24), שהגיע להתרשמות של מספר ימים בקבוצה, יחזור לכשירות מלאה בעוד חודשיים - והצהובים החליטו לוותר עליו. כעת, הקבוצה בוחנת את האפשרות להחתים את מלקולם דילייני.

 

אניס עבר את הבדיקות הראשונות שערכו לו שלשום בהצלחה, וכן גם את הבדיקות שנערכו לו לאחר מכן אתמול - אבל העובדה שיוכל לחזור לשחק רק באזור חודש אוקטובר גרמה לאלופה שלא לצרף אותו.

 

טיילר אניס (צילום: AP)
טיילר אניס. לא יגיע להיכל(צילום: AP)

 

דילייני (מימין). מועמד חדש (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דילייני (מימין). מועמד חדש(צילום: רויטרס)

 

במכבי תל אביב בוחנים כעת את האפשרות להחתים שם נוצץ אחר, מלקולם דילייני (30, 1.91) ששיחק בעונה שעברה בסין. השחקן רצה לחתום ב-NBA, אבל נכון לעכשיו זה לא יוצא לפועל. הוא גם היה מועמד לצסק"א מוסקבה, אבל הוא רצה למצות את האופציה ב-NBA והיא החתימה את מייק ג'יימס.

 

במכבי מתלבטים לגבי דילייני בשל העלויות שלו, שעשויות להיות גבוהות מאוד. הרכז נבחר ב-2016 לחמישיית העונה ביורוליג והוביל את לוקומוטיב קובאן לפיינל פור. לאחר מכן שיחק שנתיים ב-NBA במדי אטלנטה הוקס ובעונת 2017/2018 העמיד ממוצעים של 6.3 נק' ו-3 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה שיחק בסין.

 


פורסם לראשונה 02/08/2019 12:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים