שתף קטע נבחר

"המטרה המרכזית - להביא את פיינל-פור ליגת האלופות לי-ם"

הפועל י-ם פתחה את העונה עם מסיבת העיתונאים המסורתית. המנכ"ל הראל: "רוצה להודות במיוחד לאליהו שעזב אותנו, יחד עם הלפרין הם שינו את המועדון". קטש: "רוצים שתהיה עוד עונה מיוחדת"

 

הפועל ירושלים ערכה אחר הצהריים (ראשון) מסיבת עיתונאים במלון קראון פלאזה בעיר לקראת פתיחת עונת 2019/20. הירושלמים זכו בעונה שעברה בגביע המדינה אחרי בצורת של 11 שנים, אבל הודחו ברבע גמר ליגת האלופות ובחצי גמר הפיינל פור של ליגת העל. "אין מה לדבר על מטרות בהפועל ירושלים, זה בשביל מועדון שבונה את עצמו, אנחנו כבר אחרי השלב הזה", פתח ואמר המנכ"ל גיא הראל.

 

"בארבע השנים האחרונות זכינו בשתי אליפויות ובגביע. אנחנו פה בשביל לזכות בתארים, אנחנו ווינרים. המטרה היא להביא את הפיינל-פור של ליגת האלופות", הוסיף המנכ"ל. על עזיבתו של ליאור אליהו: "רוצים לאחל לו המון הצלחה, הוא אישר יקר. ליאור הגיע יחד עם יותם הלפרין והם שינו והפכו את המועדון הזה".

 

הפועל ירושלים (צילום: אפרת עמורבן)
הראל. "אנחנו ווינרים"(צילום: אפרת עמורבן)

 

על בניית הסגל: "לפחות על הנייר, הקבוצה יותר חזקה מהעונה שעברה. היא יותר אגרסיבית, יותר צעירה. הישראלים שרצינו הם הראשונים שדיברנו איתם בקיץ. יש המשכיות של חמישה שחקנים מהעונה שעברה. שוכחים, אבל החתמנו את טיישון תומאס בשלב מוקדם מאוד של הקיץ. זו החתמה אסטרטגית עבורנו. גם ג'ייקובן בראשון שנשאר, וכמובן ג'יימס פלדין שחתם על הארכת חוזה עוד באמצע העונה שעברה".

 

אם מישהו ציפה שאמארה סטודמאייר יצטרף לקבוצה, אז זה לא יקרה בקרוב. "דיברנו עם אמארה לאורך כל הקיץ. יש לו את התוכניות שלו. בנינו את הקבוצה בקיץ בלי אמארה. כרגע הצטרפותו לא על הפרק", אמר הראל.

  

הפועל ירושלים (צילום: אפרת עמורבן)
טימור ופלדין במסע"ת(צילום: אפרת עמורבן)

  

על מינויו של בר טימור לקפטן: "בר הוא סמל לכל מה שהפועל ירושלים - נחישות, חיבור, עבודה קשה ונאמנות. הוא הקפטן של המועדון הזה ואני שמח שהוא ממשיך איתנו. יש ביני לבינו בכל קיץ דו שיח כזה או אחר, שמסתיים תמיד על הצד החיובי.

 

עודד קטש התייחס לעובדה שיש בסגל שלו רק ארבעה ישראלים בכירים, כשהוא מכהן במקביל כמאמן הנבחרת: ".אני לא חושב שיש משהו בעייתי עם זה שיש ארבעה ישראלים בלבד בסגל. בסוף מדובר על כדורסל, ואני בהפועל ירושלים ומרוכז בזה. המטרה שלי הייתה להביא את השחקנים הכי טובים שאנחנו חושבים שאפשר להביא, בלי קשר לתעודות זהות. אני לא חושב שבכלל בחוק כזה או אחר אפשר לפתור את הבעיות או לקדם את הכדורסלן הישראלי. לא חושב שאם הייתי מביא עוד ישראלי או פחות ישראלי היינו טובים יותר".

 

הפועל ירושלים (צילום: אפרת עמורבן)
קטש מדבר(צילום: אפרת עמורבן)

 

טימור עצמו דיבר על השדרוג במעמדו: "זו עונה שישית שאני פותח פה וזה משמעותי ומרגש עבורי. אני רוצה להודות לכולם על הבחירה בי לקפטן וכמובן זה שנשארתי במועדון. יש לנו חודש וחצי להפוך מיחידים לקבוצה".

 

ג'יימס פלדין ציין מה הוא חושב שהכי חשוב בסגל של העונה: "אנחנו מגוונים מאוד, יכולים לשחק עם הרכבים גבוהים או נמוכים. יש לנו עומק בספסל, תמיר בלאט ימשיך להשתפר אצלנו ואני שמח שהוא נשאר. גם בר צפוי לתת את הטון. אני אביא את הדברים שלי".


פורסם לראשונה 25/08/2019 16:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים