שתף קטע נבחר

שברה את הקרח: מכבי תל אביב ניצחה את זניט

הצהובים רשמו רבע שלישי נהדר (12:28) שהספיק לניצחון בסנט פטרסבורג מול האחרונה ביורוליג - 71:82. טיילר דורסי ואותלו האנטר הצטיינו

 

כצפוי מכבי תל אביב לא התקשתה בחוץ מול האחרונה ביורוליג, זניט סנט פטרסבורג, וניצחה אותה 71:82. הצהובים, שרשמו ניצחון רביעי ברציפות במפעל, עלו למאזן של 10 ניצחונות וארבעה הפסדים. המשחק הבא: פנאתינייקוס בהיכל עוד יומיים.

 

לטבלת היורוליג

 

המחצית הראשונה של מכבי הייתה חלשה והתאפיינה בסקור נמוך (30:31), אבל אחרי ההפסקה היא התעוררה וניצחה 12:28 ברבע השלישי - מה שסגר את הסיפור וקבע כי הרבע האחרון יהיה גארבג' טיים מוחלט, למרות ניסיון קאמבק מאוחר של הרוסים. טיילר דורסי (17 נקודות) ואותלו האנטר (15) הצטיינו, אלייז'ה בראיינט הוסיף 12.

 

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א מודים לאוהדים(צילום: ראובן שוורץ)

יאניס ספרופולוס חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
יאניס ספרופולוס חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

טיילר דורסי  (צילום: ראובן שוורץ)
טיילר דורסי (צילום: ראובן שוורץ)

 

יובל זוסמן  (צילום: ראובן שוורץ)
יובל זוסמן (צילום: ראובן שוורץ)

שחקני מכבי ת
לא התקשו ברוסיה. שחקני מכבי(צילום: ראובן שוורץ)

סקוטי ווילבקין  (צילום: ראובן שוורץ)
לא משחק גדול שלו. סקוטי ווילבקין (צילום: ראובן שוורץ)

 

כמו בדרבי מול הפועל תל אביב בליגה, סקוטי ווילבקין היה שקט וקלע 8 נקודות בלבד עם 5 אסיסטים ו-5 איבודים. יובל זוסמן רשם שורה סטטיסטית מגוונת של 9 נקודות, 4 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. דני אבדיה גם היה טוב עם 7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

 

יתר הקלעים למכבי: אנג'לו קלויארו 9, קווינסי אייסי 5. הקלעים הבולטים של זניט: וויל תומאס 15, גוסטבו איון 14, טים אברומייטיס 10, דמיטרי קבוסטוב 9.


אלייז'ה בראיינט (צילום: ראובן שוורץ)
אלייז'ה בראיינט(צילום: ראובן שוורץ)

 

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א בסנט פטרסבורג(צילום: ראובן שוורץ)

  

מהלך המשחק

אייסי קלע את הנקודות הראשונות במשחק מהפינה, כמו שהוא אוהב - 0:3. אלביסי ואיון הגיבו אבל האנטר עם ארבע נקודות דאג להעלות ל-6:7. איון קלע עוד שתיים מתחת לסל, אייסי ישר ענה עם דאנק מהדהד על הראש של המקסיקני - 8:12 למכבי. אלביסי, תומאס ואיון הפכו עם ריצת 0:9 - 15:19, דורסי ואבדיה עצרו את הסחף - 21:21 בסיום הרבע הראשון.

 

דורסי שעלה טוב מהספסל, העלה ל-24:28 אבל תומאס השווה בהוק-שוט יפה, ואיון הפך עם ריבאונד התקפה. מהעבר השני, מכבי לא מוצאת את עצמה בחלק ההתקפי. אחרי עוד החטאה, האנטר לקח ריבאונד התקפה וקלע אחת מהעונשין - 30:31 למכבי בהפסקה.

אותלו האנטר  (צילום: ראובן שוורץ)
אותלו האנטר (צילום: ראובן שוורץ)

 

האנטר המשיך מאיפה שהפסיק וקלע שתיים מהעונשין אחרי עוד ריבאונד התקפה, בראיינט הוסיף עוד סל - 32:37. ווילבקין רשם נקודות ראשונות עם שלשה (כמובן) וזוסמן במתפרצת העלה ל-32:42, זניט הזעיקה פסק זמן. ווילבקין מצא יפה את בראיינט שהניח ליי-אפ קל, זוסמן חדר יפה וסחט עבירה - 34:47 למכבי. זוסמן לחץ את הרכז אלכס רנפרו, חטף לו ושם שתיים קלות - 38:51, התקפה אחת לאחר מכן מסר לאבדיה שתפר שלשה מהפינה. דני החזיר לו טובה עם אסיסט יפהפה, 42:59 למכבי בסיום הרבע השלישי.

 

אקס מכבי קולטון אייברסון הוריד ל-64:50 בפתיחת הרבע האחרון, ספרופולוס הזעיק פסק זמן מחשש לקאמבק רוסי. דורסי תפר שלשה מהירה והעלה שוב את ההפרש, ואחר כך הוסיף שתיים בחדירה טיפוסית - 57:72. זניט עוד הורידה לשמונה הפרש, 1:20 דקות לסיום, אבל מכבי ניצחה לבסוף 71:82.

 


פורסם לראשונה 17/12/2019 18:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טיילר דורסי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים