שתף קטע נבחר

זלמנסון: "הולנד היה מצוין, עוזר לנו מאוד"

סנטר הפועל ירושלים החמיא לזר החדש שרשם 9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 חטיפות בניצחון על עירוני נהריה. קטש לפני רסטה וכטה: "כדי לנצח צריך לגלות הרבה מאוד אופי"

 

 

הפועל ירושלים הגיעה הבוקר (ראשון) לשדה התעופה עם שעות שינה מעטות אחרי שחזרה אתמול בלילה מנהריה עם הניצחון התשיעי ברציפות בליגה (82:88). שחקניו של עודד קטש קיבלו בשבוע שעבר מנוחה מהמשחקים באירופה בשל פגרת הכריסמס וביום שלישי יתארחו בגרמניה מול רסטה וכטה כשהם מדורגים במקום השני בטבלת בית 2 עם מאזן 3:6.

 

המאמן עודד קטש אמר לפני ההמראה: "לא ישנתי הרבה. הייתי צריך לראות וידיאו של וכטה, זה משחק רודף משחק. יש לנו שני משחקי חוץ באירופה בלוח זמנים מאוד אינטנסיבי עם כל מיני פציעות של שחקנים וצירוף של שחקן חדש (ג'ון הולנד), יש כל מיני אתגרים שעומדים בפנינו. כדי לנצח צריך לגלות הרבה מאוד אופי. בתור מאמן אתה מלא חששות, אני מניח שאנחנו לא הקבוצה היחידה שמתמודדת עם כל מיני סיטואציות כאלה, זה חלק מהאתגר שצריך להתמודד איתו".

 

עודד קטש (צילום: גיל נחושתן)
עודד קטש(צילום: גיל נחושתן)

 

עידן זלמנסון התייחס לספתח המוצלח של הולנד (9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 חטיפות): "אתמול מול נהריה הוא היה מצוין, הוא מאוד חיובי ונכנס מהר מאוד למערכת שלנו, הוא עוזר לנו מאוד. היה לנו מנוחה בשבוע שעבר מאירופה, הפגרה הזאת עזרה לנו, עבדנו על מה שהיינו צריכים, נגיע מוכנים למשחק הזה. אנחנו צריכים להיות מאוד אגרסיביים, להוציא את תוכנית המשחק שלנו לפועל, ופשוט להיות מפוקסים כי אני חושב שזה תלוי בנו".

 

עידן זלמנסון (צילום: עוז מועלם)
עידן זלמנסון(צילום: עוז מועלם)

 

ג'ייקובן בראון (צילום: הפועל ירושלים)
ג'ייקובן בראון(צילום: הפועל ירושלים)

טיישון תומאס  (צילום: הפועל ירושלים)
טיישון תומאס (צילום: הפועל ירושלים)

סולימאן בריימו  (צילום: הפועל ירושלים)
סולימאן בריימו (צילום: הפועל ירושלים)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
ג'ון הולנד
צילום: יאיר שגיא
מומלצים