שתף קטע נבחר

סטודמאייר נחת בישראל: "רציתי לשחק ברמות הכי גבוהות"

הסנטר האמריקאי, שחתם במכבי ת"א, הגיע ארצה ואמר: "רציתי לשחק ביורוליג או ב-NBA. ניסיתי לחזור להפועל ירושלים, וזה לא צלח". הבכורה שלו: ביום ראשון בדרבי מול הפועל ת"א

 

יומיים אחרי שחתם רשמית במכבי תל אביב, אמארה סטודמאייר נחת היום (שישי) בישראל כדי להצטרף לקבוצתו החדשה.

 

"רציתי לשחק ברמות הגבוהות ביותר", אמר הסנטר האמריקאי לאחר נחיתתו בנתב"ג. "שזה ביורוליג או ב-NBA. רציתי לחזור להפועל ירושלים עכשיו וזה לא הצליח. אני מבין שהאוהדים של ירושלים מאוכזבים מאוד, זה מובן לי לחלוטין". משחק הבכורה של סטודמאייר במדים הצהובים צפוי להיות קרב ביום ראשון (21:00) בדרבי התל אביבי בהיכל מנורה מבטחים מול הפועל.

 

אמארה סטודמאייר בנתב
אמארה סטודמאייר בנתב"ג(צילום: יאיר שגיא)
 

 

"בתחילת העונה הגעתי לסין וזאת הייתה חוויה טובה בשבילי", המשיך אמארה, "חזרתי למיאמי כדי להתאמן וחיכיתי להזדמנות. אני מרגיש מבורך על זה שהגעתי למכבי תל אביב".

 

מכבי תהיה הקבוצה השנייה של סטודמאייר בישראל. בקיץ 2016 הצטרף אמארה להפועל ירושלים בפעם הראשונה. הוא זכה עם הקבוצה באליפות (2017), נבחר לאחד משחקני החמישייה השנייה של היורוקאפ ובתום אותה עונה הודיע על פרישה. כעבור קצת יותר משנה, בספטמבר 2018, חזר למועדון ובינואר 2019 קיבל תעודת תושב ארעי בישראל. במרץ 2019 הוא קיבל אזרחות ישראלית מלאה. באוקטובר האחרון הצטרף סטודמאייר לפוג'יאן סטרגונס הסינית, אבל עזב אותה כעבור חודשיים וחזר לארה"ב.

 

סטודמאייר בנתב
מהיום הוא צהוב(צילום: יאיר שגיא)

סטודמאייר בנתב
(צילום: יאיר שגיא)

 

בכל מקרה, סוגיית הבעלות של סטודמאייר בהפועל ירושלים (כשלושה אחוזים) לקראת פתרון. בהנהלה שוחחו עם השחקן על הנושא והוא הסכים למכור את מניותיו. העסקה תצא לפועל בימים הקרובים כאשר מי שייקנו ממנו את האחוזים הם אייל חומסקי ושאר מחזיקי המניות.

 

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רוני אמיר יניב, הוציאה חוות דעתה בנושא, וכתבה כי אין מניעה שסטודמאייר יחזיק באחוזים ביקושלים וישחק במכבי מכיוון כי הוא אינו מכהן בפועל כדירקטור, ולא לוקח חלק בדיונים ובהצבעות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אמארה סטודמאייר
צילום: יאיר שגיא
מומלצים