שתף קטע נבחר

ווילבקין לא סובל משבר, עדיין בספק לחימקי מוסקבה

הגארד שנפצע במהלך ההפסד להפועל אילת יעבור טיפולים כדי להכשירו לקראת המפגש ביום רביעי מול הקבוצה הרוסית. אבדיה: "אין מה להתרגש, קורה שמפסידים"

 

 אחרי פתיחת עונה של 16 ניצחונות ברציפות בליגה, מכבי תל אביב נעצרה אתמול (שבת) מול הפועל אילת 86:81 באולם בגין וספגה את הפסדה השלישי ברציפות בשתי המסגרות.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

יותר מההפסד, במכבי היו מודאגים מהפציעה של סקוטי ווילבקין, שירד לספסל במהלך הרבע האחרון אחרי שדרך על שחקן אחר וסובב את קרסולו. הגארד נבדק היום ועבר צילום, שם נראה שהוא לא סובל משבר, אך עדיין בספק למפגש מול חימקי מוסקבה ביום רביעי (21:05). הכוכב של הצהובים יעבור טיפולים כדי לנסות ולהכשיר אותו למשחק בעוד שלושה ימים.

 

סקוטי ווילבקין על הפרקט אחרי שנפצע (צילום: יוסי דוס סנטוס)
סקוטי ווילבקין על הפרקט אחרי שנפצע(צילום: יוסי דוס סנטוס)

 

יאניס ספרופולוס נאלץ להסתדר עם סגל קצר במיוחד. למכבי עוד רישום של זר אחד בלבד לליגה ולכן אנג'לו קלויארו, ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס נותרו אתמול מחוץ לסגל, ורק אחד מהם יירשם בקרוב, כשהנטייה היא שזה יהיה ג'קסון. מי שעוד נעדר מהסגל הוא אמארה סטודמאייר שטס לארה"ב מיד אחרי המשחק ביום חמישי להתחייבות אישית וצפוי לחזור כבר היום לארץ, מה שהותיר את ספרופולוס עם שני ישראלים בלבד בתוספת לדורי סהר שהגיע למלא את הסגל הישראלי.

 

מי שזכה להרבה דקות היה דני אבדיה, שהחזיר עם שיא קריירה של 26 נקודות. לצהובים מחכה עוד שבוע ארוך, כשאחרי חימקי, האלופה הישראלית תצא לטורקיה, שם תתארח אצל פנרבחצ'ה.

 

דני אבדיה (צילום: יוסי דוס סנטוס)
אבדיה. "חושב שהראינו אופי"(צילום: יוסי דוס סנטוס)

 

"בסך הכל אני חושב שהראינו אופי", אמר אבדיה בסיום. "נכון שהפסדנו במשחק ושזה היה הפסד ראשון בליגה, אבל אין מה להתרגש, קורה שמפסידים. אני לא חושב שאנחנו נמצאים בירידה, אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה חזקה ומאוד טובה. הפנים קדימה, אין מה להסתכל אחורה".


פורסם לראשונה 02/02/2020 07:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי דוס סנטוס
סקוטי ווילבקין
צילום: יוסי דוס סנטוס
מומלצים