שתף קטע נבחר

בחולון מתלבטים בנוגע לריצ'רד האוול

המתאזרח לא מצליח להיכנס לשיטה של דדאס, ובקבוצה עשויים לנצל את סעיף השחרור שלו בעוד כמה ימים. וגם: האם קופיין ישוב?

 

הפועל חולון רשמה אמש (שבת) ניצחון חשוב 86:90 בחוץ על הפועל תל אביב. חמש דקות לסיום דברים נראו אחרת עבור הסגולים שנקלעו לפיגור 75:67, אלא שהתעלות של שלומי הרוש, מרקוס פוסטר ומני האריס, סידרה את הקאמבק - וחולון לקחה בלעדיות על המקום הרביעי בטבלה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

את הבכורה של האריס אפשר לחלק לשניים: עד הרבע השלישי הוא נראה לא מחובר, איבד כדורים והכריח זריקות (בעיקר בחדירה לסל). ברבע האחרון הכדורים נכנסו, ולהפועל ת"א לא היו אליו תשובות. הוא סיים את המשחק עם 22 נקודות (13 ברבע האחרון).

 

הפועל חולון (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני חולון חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם כל הכבוד להאריס, מי שגנב את ההצגה היה סטפנוס דדאס. המאמן היווני התרוצץ על הקווים מהשנייה הראשונה, גער בשופטים על כך שלא שרקו לעבירות שלטענתו ביצעו שחקני הפועל ת"א על שחקניו, התווכח לא פעם עם שלומי הרוש וגיא פניני, ובמאני טיים אחרי החטאה של טי.ג'יי קליין מקו העונשין, חיקה את הזריקה המוזרה שלו.

 

אחרי שהקבוצה הבטיחה את הניצחון, הראשון שהגיע לדדאס היה הבעלים שלמה אייזיק שהביא לו חיבוק מכל הלב. אייזיק מעריך מאוד את דדאס, שהכניס חיים לקבוצה. לאחר מכן התפנה להניף ידיים אל עבר אוהדי חולון שישבו מאחורי הסל והיו בטירוף. לכמה מהם אף סימן בתנועת 'הולכים לשתות אחרי המשחק', ואחרים הוא קילל בעברית בצחוק ביציאה מהיכל שלמה.

 

אייזיק חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
אייזיק. חזר לחייך(צילום: ראובן שוורץ)

 

במסיבת העיתונאים הסביר דדאס את ההתלהבות שלו: "האוהדים פנו אליי ברשתות החברתיות במהלך כל השבוע, והסבירו לי כמה ניצחון במשחק הזה קריטי להם. זה היה סוג של דרבי, ואני שמח שניצחנו. אני מקדיש את זה לאוהדים".

 

לצד השמחה, לחולון יש לא מעט חושבים לעשות להמשך העונה. מצד אחד הסגל איכותי, אבל מנגד הוא עדיין לא מאוזן, כשיוגב אוחיון הוא הרכז היחיד בו, ובעמדות הפנים, ג'ו אלכסנדר, טי.ג'יי קליין וריצ'רד האוול נלחמים על דקות בעמדות הפנים. המאבקים הללו פוגעים במשחקם, כשאתמול השלושה קלעו יחד 10 נקודות (8 של קליין, 2 להאוול ו-0 לאלכסנדר).

 

דדאס חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
דדאס. תפס ראש על הבר?(צילום: ראובן שוורץ)

 

כשהאוול הוחתם זה היה על חוזה זמני, שצפוי להסתיים בימים הקרובים. חולון צריכה לקבל החלטה - האם להשאיר אותו, או לשחררו. המתאזרח לא נותן את התרומה שכולם ציפו ממנו, הוא לא מצליח להתחבר לשיטה של דדאס, וגם הפציעות והמחלה שבעקבותיהן לא שיחק מעל לחודש פגעו בו. הסגולים גם לא שוללים את אופציית החזרתו של אנחל דלגאדו, למרות שהיא נראית קצת קלושה.

 

במקביל, עניין הרכז הנוסף גם גורם לכאב ראש בחולון. המזל הכי גדול של הקבוצה הוא שיש לה פגרה של 12 ימים עד המשחק הבא שלה נגד הפועל ירושלים. אם במועדון ירצו הם יכולים להחזיר את טרוי קופיין, אבל מדובר בנושא כלכלי לצד מקצועי (היררכיה ואגו של שחקנים).

 

 

 

דדאס התייחס לנושא: "ביום הראשון שהגעתי לקבוצה דיברתי עם ההנהלה ואמרתי שאני המאמן על המגרש, ולא אגיד להם את מי להביא. יש לנו אופציות מסוימות, וכרגע יש לנו זמן, אבל ההנהלה תחליט מה טוב לה. יש את האופציות של טרוי, או דלגאדו. אנסה להתמקד במה שיש על המגרש, ולא אתחיל להגיד להנהלה שאני רוצה את זה ואת זה. אעבוד עם מה שההנהלה שלי נותנת לי, אני נותן לה את הכבוד. אני לא אוברדוביץ' שיכול לבוא ולהגיד להנהלה את מי להחתים ואת מי לחתוך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים