שתף קטע נבחר

מתחזקת: סק הנרי חתם בהפועל ת"א

הגארד ששיחק אצל שמיר בניו זילנד הוצע ללא מעט קבוצות בארץ ובסוף הצטרף לאדומים. ליונס או סמית' ג'וניור ישוחררו

 

הפועל תל אביב לא מוותרת על הפלייאוף. בצל העונה הרעה שעוברת על המועדון, והקירבה שלו לקרבות הירידה, בדיוק כמו קרבות הכניסה לפלייאוף, החליטו האדומים לצרף עד סיום העונה את סק הנרי (32, 1.93 מ'), שמגיע לארץ לקדנציה שנייה. בכך השלימה הפועל ת"א את מכסת הזרים שלה ל-2019/20.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

נכון לעכשיו להפועל ת"א יש חמישה זרים בסגל - מארק ליונס, לנזל סמית' ג'וניור, ג'ורדן המילטון, לטאביוס וויליאמס והנרי, וביום-יומיים הקרובים היא תחתוך אחד מהם, כאשר הבחירה תהיה בין מארק ליונס המאכזב ללנזל סמית' ג'וניור הלא יציב.

 

סק הנרי בקדנצייה הקודמת בארץ, במדי אשדוד (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
סק הנרי בקדנצייה הקודמת בארץ, במדי אשדוד(צילום: אבי רוקח)

 

הנרי שיחק העונה עבור דן שמיר בניו זיזלנד ברייקרס והיה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף. הוא העמיד בשורותיה ממוצע של 13.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים. את הקדנציה הראשונה שלו בארץ עשה הנרי במכבי אשדוד בעונת 2017/18 וניפק מספרים נהדרים - 17.3 נקודות (41 אחוזים לשלוש), מעל 6 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

 

הוא יצטרף לאימונים במהלך השבוע הקרוב וצפוי להיות בסגל של האדומים למשחק הבא שלהם בהיכל קבוצת שלמה מול עירוני נס ציונה ב-1 במרץ. "צירופו של סק מגיע כחלק מהמחשבה והרצון שלנו לחזק את הקבוצה ולהוסיף לה איכות. הייתה לו שנה נהדרת כאן בליגה והוא הציג יכולת טובה גם בקבוצות האחרות שלו, ואני מאמין שהוא יעזור לנו, יחד עם שאר השחקנים בסגל שלנו לעמוד במטרות שלנו עד לתום העונה", אמר מאמנה החדש של הפועל ת"א יאניס קסטריטיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים