שתף קטע נבחר

אבדיה: "לא קשה להשתלב בנבחרת"

פורוורד מכבי תל אביב שישחק מחר במדים הלאומיים: "לא פשוט לשלב בין יורוליג למסגרת הזו, אבל יש לנו מערכת טובה". פולין הפתיעה את ספרד

נבחרת ישראל ערכה היום (ראשון) אימון מסכם לקראת המשחק מול נבחרת רומניה בהיכל קבוצת שלמה מחר (שני, 19:00) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת מגיעה אחרי הניצחון על פולין בחוץ. לנבחרת הצטרפו דני אבדיה וג'ייק כהן ממכבי תל אביב במקום תומר גינת ובר טימור.

 

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "כל ניצחון הוא משמעותי, גם לא נרצה לאבד את היתרון שהשגנו מול פולין. הופתעתי לטובה מהרומנים במשחק שלהם מול הספרדים, הם גבוהים, מאוד טכניים, גם הם עשו תהליך הצערה מאוד משמעותי, מה שאומר שהם יבואו עם המון אנרגיות. אנחנו תמיד רוצים את דני אבדיה איתנו, כבר עכשיו הוא מאוד משמעותי, אנחנו רואים מה הוא עושה ביורוליג אז בטח בנבחרת ישראל. מאוד משמח אותנו שהאולם יהיה מלא, היה ביקוש מטורף לכרטיסים, זה עשה וייב טוב. אנחנו צריכים את הדחיפה של הקהל, תהיה אווירת כדורסל טובה".

 

עודד קטש (צילום: אבי רוקח)
עודד קטש והשחקנים(צילום: אבי רוקח)

עודד קטש (צילום: אבי רוקח)
עודד קטש(צילום: אבי רוקח)

פיני גרשון  (צילום: אבי רוקח)
פיני גרשון (צילום: אבי רוקח)

 

 

אבדיה עצמו הוסיף: "לא כל כך קשה להשתלב בנבחרת, כולם כבר מכירים את כולם. זה לא פשוט לשלב בין משחק יורוליג ואז טיסה ופתאום להגיע לנבחרת. אבל יש לנו מערכת שעושה עבודה מצוינת עוזרים לנו להבין את התרגילים".

 

על כך שזה כנראה יהיה המשחק האחרון שלו בנבחרת עד אליפות אירופה, אמר אבדיה: "אני פשוט אשחק כמו דני, לפני הכל אני רוצה לדעת שעזבתי את הנבחרת בטעם טוב ועם ניצחון חשוב ביד. אני לא חושב על זה, מתייחס לזה כאל משחק נבחרת ולא האחרון שלי". על הנציגים מגולדן סטייט שבאו לצפות בו באימון: "בשבילי זה כבוד גדול לייצג את הנבחרת. זאת לא פעם ראשונה שיש נציגים מה-NBA ואני משתדל לא להתייחס לזה".

 

פולין הפתיעה את ספרד בחוץ

נכון, הכוכבים הגדולים לא שיחקו בשורות אלופת העולם אבל עדיין מדובר בניצחון די מרשים של הפולנים שהפסידו לישראל במחזור הפתיחה. המתאזרח של פולין איי.ג'יי סלוטר, שתפר 29 נקודות על הראש של ישראל, שוב הצטיין עם 26 נקודות. ארון סל סייע לו עם 17 נקודות. דני דיאס מטנריפה הוביל את הספרדים עם 16 נקודות, סבסטיאן סאיז רשם 15 ו-12 ריבאונדים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דני אבדיה
צילום: עוז מועלם
מומלצים