שתף קטע נבחר

כרם משעור מצטרף להפועל תל אביב

הפורוורד שסיים לאחרונה את דרכו בליגה השנייה בצרפת, מצטרף לאדומים עד סיום העונה. מגיע במקומו של כדיר

 

החתמה משמעותית בהפועל תל אביב. קבוצתו של יאניס קסטריטיס צירפה עד סיום העונה את כרם משעור (28, 1.98 מ') כמחליפו של אלישי כדיר שעזב לבני הרצליה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

משעור פתח את 2019/20 ללא קבוצה, אחרי שירד עם בני הרצליה לליגה הלאומית בעונה הקודמת. הוא היה על הרדאר של מספר קבוצות בארץ, אבל בסוף בחר במפתיע לחתום בחודש נובמבר דווקא בגריס-אוברהופן מהליגה השנייה בצרפת.

 

כרם משעור (צילום: ראובן שוורץ)
משעור מול הפועל ת"א בעונה שעברה(צילום: ראובן שוורץ)

 

סה"כ שיחק משעור 11 משחקים בקבוצה הצרפתית, והעמיד ממוצע נאה של 14.4 נקודות (44 אחוזים לשלוש) ו-5.3 ריבאונדים ב-26.8 דקות. בתחילת חודש פברואר החליט לעזוב את המועדון.

 

הפועל ת"א ומשעור היו במשא ומתן תקופה ארוכה, ובסוף מה שגרם להנהלת המועדון לעשות את הצעד הנוסף על מנת להחתימו היה היכולת ההגנתית הנוראית של הקבוצה, ובעיקר של הגבוהים, בהפסד 95:90 לעירוני נס ציונה במחזור האחרון. שחקני נס ציונה קלעו 58 נקודות בתוך הצבע, ופשוט התעללו ביריביהם.

 

קסטריטיס על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
קסטריטיס. חיזוק לקו הקדמי(צילום: ראובן שוורץ)

 

משעור פרץ במפתיע לכדורסל הישראלי בשנת 2015 אחרי ששהה קודם לכן במשך חמש שנים בארצות הברית ושיחק במספר מכללות. בני הרצליה החליטה להמר עליו, ופגעה בול. ב-2015/16 נבחר לתגלית העונה (8.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים). עונה לאחר מכן עשה היסטוריה כשהפך לקפטן הערבי הראשון בתולדות ליגת העל. הוא סיים את 2016/17 כמלך הריבאונדים של הליגה (10.3), קלע גם 14.5 נקודות, והוביל את קבוצתו לפלייאוף אחרי שנים רבות.

 

במקביל, הפך משעור לערבי הראשון שזומן לנבחרת ישראל. ביולי 2017 חתם על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב, אך לא הרשים (5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-13.5 דקות) ועונה לאחר מכן חזר להרצליה, איתה כאמור ירד ליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
כרם משעור
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים