שתף קטע נבחר

גולדן בראון: 87:98 להפועל י-ם על מכבי ת"א

ערב ענק לג'ייקובן בראון (22 נקודות ו-7 אסיסטים) שגם סבל מקוצר נשימה וכמעט התמוטט ליד הספסל, הצהובים הורידו את ההפרש בסיום. משחק חלש לסטודמאייר

 

הפועל ירושלים, לעיני יותר מ-8,000 צופים שהגיעו לפיס ארנה למרות הקורונה, רשמה הערב (ראשון) ניצחון גדול בקלאסיקו מול מכבי תל אביב - 85:98 במחזור ה-21 בליגת העל.

 

 לטבלת ליגת העל

 

ההפרש עמד כבר על 27 הפרש ורק רבע אחרון טוב של הצהובים מנע השפלה גדולה מול היריבה המרה. ג'ייקובן בראון היה גדול עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים, במחצית השנייה סבל מקוצר נשימה וכמעט התמוטט ליד הספסל. לאחר מכן חזר לספסל. שלווין מאק (20 נקודות), טיישון תומאס (19) וסולימאן בריימו (16) היו מצוינים ושטפו את המגרש. בצד השני 20 נקודות של סקוטי ווילבקין לא הספיקו, אמארה סטודמאייר קיבל פרחים לפני המשחק אבל היה חלש מאוד. 

 

טיישון תומאס מטביע (צילום: ראובן שוורץ)
טיישון תומאס מטביע(צילום: ראובן שוורץ)

 

ג'ייקובן בראון (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ייקובן בראון(צילום: ראובן שוורץ)

סקוטי ווילבקין  (צילום: ראובן שוורץ)
סקוטי ווילבקין (צילום: ראובן שוורץ)

 

יאניס ספרופולוס  (צילום: ראובן שוורץ)
יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)

 

אמארה סטודמאייר מקלב פרחים מבר טימור (צילום: ראובן שוורץ)
אמארה סטודמאייר מקבל פרחים מבר טימור(צילום: ראובן שוורץ)

 

אוהדי ירושלים זורק כיסא על אוהדי מכבי ת
אוהד ירושלים זורק כיסא על אוהדי מכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

אוהד הפועל ירושלים (צילום: ראובן שוורץ)
אוהד ירושלים ערוך לקורונה(צילום: ראובן שוורץ)

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

  

מהלך המשחק

שתי הקבוצות נכנסו לקצב בהתקפה מהפתיחה כשכהן ו-ווילבקין קלעו משלוש, מנגד בראון השאיר את תומאס לדאנק פנוי. מטווח השלשות בין שני הצדדים המשיך בעזרת נקודות ראשונות של פלדין באדום וזוסמן בצהוב - 17:20 למכבי ת"א. שלשה של בריימו מאסיסט של בראון החזירה את ירושלים ליתרון כשמיד אחריה הגיעה אחת נוספת של פלדין, בסיום הרבע הראשון גם זלמנסון הצטרף לחגיגה באדום - 27:39 לירושלים לאחר עשר דקות.

 

ספרופולוס שלח את אבדיה למערכה בתחילת הרבע, אך איבוד שלו המשיך את הריצה הירושלמית בעזרת שלשה שלישית של מאק בדרך ל-27:44. בצד השני ארבע נקודות רצופות של האנטר עצרו קצת את הסחף. הבליץ של השחקנים של קטש נמשך עם חמש נקודות רצופות של בראון (18 במחצית) בדרך ל-41:61 מוחץ בהפסקה.

 

ג'יימס פלדין  (צילום: ראובן שוורץ)
ג'יימס פלדין צולף(צילום: ראובן שוורץ)

 

הצהובים עלו קצת יותר מפוקסים לרבע השלישי, כשנקודות ראשונות של אבדיה במתפרצת הורידו ל-61:45.  מאק בפעולות גדולות החזיר את המומנטום עם ריצת 0:9 שהסתיימה עם אסיסט גדול של בר טימור לדאנק של תומאס (48:70). בראון ירד לקבל טיפול לאחר שנפגע, אך פלדין חיפה על כך עם נקודות ראשונות בחצי השני מקשת השלוש. בצד השני דאנק של סטודמאייר סגר את הרבע השלישי עם יתרון 60:82 לירושלים. בראון חש כאבים בחזה, כמעט התמוטט ליד ספסל הקבוצה וירד לקבל טיפול.

 

ברבע האחרון ירושלים עלתה ליתרון השיא שלה - 63:90, אבל באופן טבעי הורידה את הרגל מהגז. מכבי התקרבה עם מיני-קאמבק בהובלת אבדיה, אבל המארחת ההפרש היה גדול מדי. בסיום 87:98 להפועל ירושלים.


פורסם לראשונה 08/03/2020 20:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'יימס פלדין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים