שתף קטע נבחר

סלע הודח בחצי גמר טורניר צ'נאי

הטניסאי הישראלי היה במרחק משחקון מהעפלה לגמר שלישי בקריירה בטורניר ATP, אך הפסיד 4:6, 7:6, 6:2 לדניל מדבדב הרוסי (99 בעולם)

הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע (96), הפסיד היום (ש') בחצי גמר טורניר צ'נאי שבהודו (סך פרסים של 450 אלף דולר), לדנייל מדבדב הרוסי (99) 4:6, (2)7:6, 6:2, ובכך פספס העפלה שלישית בקריירה לגמר טורניר ATP.

 

לאחר פתיחה צמודה, היה זה סלע שניצל מספר טעיות של יריבו, והשיג את השבירה הראשונה במשחק כדי לעלות ל-3:4. במשחקון הבא הוא כבר עמד בפני נקודת שבירה, אבל הצליח בסופו של דבר לשמור, כפי שקרה עד לסיום המערכה שהוכרעה לטובתו - 4:6.

 

סלע. החמצה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סלע. החמצה(צילום: AFP)

 

מדבדב התאושש מהר מאוד. במערכה השנייה הוא שבר כבר במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3. זה לא הרתיע את סלע יותר מדי. הישראלי שבר מיד בחזרה ולאחר ששמר הצליח להשוות ל-3:3. סלע המשיך בשלו והשיג שבירה נוספת במשחקון התשיעי, אבל מדבדב לא הרים ידיים. בזמן שסלע היה יכול להגיש למשחק, הוא שבר חזרה כדי להשוות ל-5:5. בתום שמירות כפולות המערכה הלכה לשובר שוויון, אותו לקח הרוסי עם 2:7 - 6:7.

 

במערכה השלישית מדבדב המשיך במומנטום כששבר כבר במשחקון הראשון. למרות שלסלע היו שתי הזדמנויות לשבור בחזרה, הוא לא ניצל אותן. הרוסי השיג שבירה נוספת במשחקון השביעי ולאחר ששמר ניצח 2:6. המשחק ערך שעתיים ושבע דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים