שתף קטע נבחר

קנברה: דודי סלע העפיל לשמינית הגמר

המחבט מספר 1 של ישראל הביס 1:6, 1:6 את לוקה מרגרולי השווייצרי. בסיבוב הבא ממתין לו מורינג הגרמני (456 בעולם). אוקלנד: ארליך ברבע גמר טורניר הזוגות. סידני: קרבר הודחה בסיבוב השני

ממשיך קדימה. הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע, העפיל הבוקר (ג') לסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בקנברה (המחלק פרסים על סך 75 אלף דולר), לאחר שהשיג ניצחון קליל על לוקה מרגרולי השווייצרי - 1:6, 1:6.

 

סלע (87 בעולם), שרק אתמול עלה 9 מקומות בדירוג ה-ATP, לא התקשה מול יריבו השוויצרי שנמצא אי שם במקום ה-797 והגיע להגרלה הראשית דרך המוקדמות. בשמינית הגמר סלע צפוי לפגוש יריב נוח נוסף: מאטס מורינג הגרמני, שנמצא במקום ה-456 בעולם.

 

ממשיך במומנטום החיובי. סלע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ממשיך במומנטום החיובי. סלע(צילום: AFP)

 

ניצחון נהדר גם ליוני ארליך בטורניר הזוגות באוקלנד שבניו זילנד. ארליך וסקוט ליפסקי האמריקאי גברו על הוריקו זבלוס הארגנטינאי וג'ליואו פירלטו הצ'לניאי 3:6, 4:6 ועלו לשלב רבע הגמר.

 

תקופת ההכנה של אנג'ליק קרבר לאליפות אוסטרליה לא מבשרת טובות. המדורגת ראשונה בעולם הודחה מטורניר סידני כבר בסיבוב השני אחרי הפסד לדריה קסטקינה הרוסייה (26 בעולם) (5) 7:6, 6:2.

 

המקום הראשון לא מיטיב עימה. קרבר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
המקום הראשון לא מיטיב עימה. קרבר(צילום: EPA)

 

קרבר, שרוצה לשמור על הפסגה, הודחה כזכור לפני פחות משבוע גם מטורניר בריסביין ברבע הגמר על-ידי אלינה סביטולינה, אחרי שניצחה בקושי את המדורגת 271 בעולם בשמינית הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים