שתף קטע נבחר

דייויס: ישראל הפסידה 5:0 לפורטוגל

השחקנים הצעירים לא הצליחו להמתיק את התבוסה במפגש בליסבון והנבחרת תתמודד בספטמבר על הישארות בבית האירופי-אפריקאי מספר 1. עוליאל נכנע לפדרו סוזה 6:2, 6:0. קודם לכן, דניאל צוקרמן הפסיד לפרדריקו פריירה סילבה 6:2, 6:0

נבחרת הדייויס של ישראל סיימה היום (א') את ההתמודדות מול פורטוגל בהפסד 5:0. הנבחרת תתמודד בספטמבר על הישארות בבית האירופי-אפריקאי מספר 1, שהוא הדרג השני בתחרות. 

 

לאחר שהמפגש הוכרע כבר אתמול במשחק הזוגות, העניק הקפטן אייל רן את הבמה לשחקנים הצעירים, ישי עוליאל ודניאל צוקרמן, כדי שיצברו ניסיון לקראת השנים הבאות, בהן הם אמורים להיות השלד של הנבחרת. 

 

עוליאל. קשה על החימר (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס) (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
עוליאל. קשה על החימר(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

 

סגן אלוף אוסטרליה לנוער, המדורג 928 בעולם לבוגרים, נכנע לפדרו סוזה (192) 6:2, 6:0. זה ההפסד השני של עוליאל במפגש, לאחר שגם ז'ואו סוזה (41), המחבט הבכיר של פורטוגל, גבר עליו ביום המשחקים הראשון.

 

עוד קודם לכן, עלה דניאל צוקרמן (בן 22, 528 בעולם) להופעת הבכורה שלו בנבחרת הדייויס ובמשחק השני שלו בקריירה על משטח החימר. הוא הפסיד לפרדריקו פריירה סילבה (363) 6:2, 6:0.

 

כעת ממתינה ישראל להתמודדות באפריל בין פורטוגל לאוקראינה. אם האחרונה תפסיד, היא תגיע לארץ למפגש ברמת השרון בספטמבר. במקרה שאוקראינה תנצח, תנשור ישראל ישירות לסיבוב ההישרדות השני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
ישי עוליאל
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
מומלצים