שתף קטע נבחר

נדאל: "זה התואר המרגש ביותר"

אחרי שזכה ברולאן גארוס בפעם העשירית בקריירה, הטניסאי הספרדי אמר: "אי אפשר לתאר את האווירה, אף פעם לא הרגשתי ככה". ואוורינקה: "רפא נותן השראה להרבה מאוד שחקנים"

 

"זה הישג מאוד מיוחד ואני נרגש". רפאל נדאל התקשה למצוא את המילים המתאימות לתאר את הישגו המדהים לאחר שניצח היום (א') 2:6, 3:6, 1:6 את סטן ואוורינקה בגמר הרולאן גארוס והפך לטניסאי הראשון הזוכה 10 פעמים בטורניר.

 

כשדמעות בעיניו אמר הספרדי: "תודה לכולם, זה התואר המרגש ביותר עבורי, לא הרגשתי כך אף פעם. זה היה ניצחון מדהים. עשיתי כמיטב יכולתי כל הטורניר, אבל אי אפשר לתאר את האווירה הזאת".

 

נדאל עם מאמנו טוני נדאל, הגביע בו זכה וגביע לכבוד 10 זכיות (צילום: getty images) (צילום: getty images)
נדאל עם מאמנו טוני נדאל, הגביע בו זכה וגביע לכבוד 10 זכיות(צילום: getty images)

המארגנים הקרינו את כל הזכיות של נדאל (צילום: AFP)
המארגנים הקרינו את כל הזכיות של נדאל(צילום: AFP)

 

המארגנים השקיעו גם הם. על הבמה צוינה הספרה 10, בשילוב הלוגו של הטורניר ודגלים גדולים ביציעים. לצד הספרה 10 התנוסס הכיתוב 'בראבו רפא!". לאחר הנפת הגביע, הוקרן קליפ עם

רגעיו הגדולים של נדאל ברולאן גארוס בכל הזמנים, גולל רגעי האושר בסיום של הזכייה וההנפה עצמה.

 

לאחר שקיבל לידיו את הגביע חיבק אותו הספרדי וסירב להיפרד ממנו. על יריבו בגמר הוא אמר: "אני מברך את סטן על קריירה מדהימה. מצטער על היום, אבל תמשיך בדרכך. אתה עושה עבודה נהדרת. קשה לדבר היום, אבל אני רק יכול להגיד תודה – למארגנים, לשחקנים, למתנדבים, לאוספי הכדורים ולצוות שלי.

 

"אני כאן כבר הרבה שנים וזה משהו שקשה לתאר. יש לי את הקשרים הטובים עם כולם ואני מסיר בפניכם את הכובע". ואוורינקה המאוכזב אמר: "אין לי הרבה מה להגיד. אני רוצה לברך את רפא, ואת הצוות שלו. רפא נותן השראה גדולה להרבה מאוד טניסאים ומה שהוא עשה פה זה משהו יוצא דופן. כל הכבוד לו על כך".

 

ואוורינקה המאוכזב. "רפא נותן השראה לטניסאים רבים" (צילום: AP) (צילום: AP)
ואוורינקה המאוכזב. "רפא נותן השראה לטניסאים רבים"(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים