שתף קטע נבחר

נדאל עלה למקום השני בעולם

הספרדי, שרשם זכייה עשירית בקריירה ברולאן גארוס, טיפס שני מקומות ומדורג רק אחרי אנדי מארי. ג'וקוביץ' ירד למקום הרביעי. נשים: אוסטפנקו זינקה 35 מקומות והיא מדורגת 12

קיבל את התמורה. יממה לאחר שעשה היסטוריה ורשם זכייה עשירית בקריירה ברולאן גארוס, עלה היום (ב') רפאל נדאל למקום השני בדירוג העולמי החדש. הספרדי טיפס שני מקומות והתקרב עד כדי 2,605 נקודות למדורג ראשון אנדי מארי. הבריטי ממשיך לתפוס את הפסגה למרות שהודח בחצי הגמר בגראנד סלאם השני של העונה. החודש הקרוב יהיה קריטי מבחינתו של מארי, שינסה להגן על הזכייה בווימבלדון בשנה שעברה.

 

השווייצרי סטן ואוורינקה, שהובס בגמר בפריז, נותר במקום השלישי. נובאק ג'וקוביץ' צנח למקום הרביעי (ירידה של שני מקומות) ויצטרך לעבוד קשה עם מאמנו החדש, אנדרה אגאסי, כדי לצאת מהמשבר בו הוא נמצא.

 

הגביעים של נדאל ברולאן גארוס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הגביעים של נדאל ברולאן גארוס(צילום: AFP)

 

מתקרב לפסגה. רפאל נדאל (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מתקרב לפסגה. רפאל נדאל(צילום: getty images)

 

עוד בעשיריה הראשונה: 5. רוג'ר פדרר, 6. מילוש ראוניץ', 7. מרין צ'יליץ' (עלה מקום אחד), 8. דומיניק תים, 9. קיי נישיקורי, 10. אלכסנדר זברב. בגזרת הישראלים, דודי סלע, שפתח את סבב הדשא בבריטניה עם רבע הגמר בצ'לנג'ר, עלה שני מקומות ומדורג 98. עידן לשם צנח 22 מקומות ל-305 ואמיר וינטרוב עלה שמונה מקומות ומדורג 328.

  

אצל הנשים, הלטבית ילנה אוסטפנקו בת ה-20, שרשמה זכייה מפתיעה ברולאן גארוס, עלתה 35 מקומות בדירוג העולמי ונמצאת כעת במקום ה-12. לפניה בצמרת חלו לא מעט שינויים. הפיינליסטית בפריז, סימונה האלפ, עלתה למקום השני (עלייה של שני מקומות), ורק הגרמנייה, אנג'ליק קרבר, מקדימה אותה וממשיכה לשמור על הפסגה. 

 

תחגגי, מגיע לך. ילנה אוסטפנקו (צילום:EPA) (צילום:EPA)
תחגגי, מגיע לך. ילנה אוסטפנקו(צילום:EPA)

 

קרולינה פלישקובה הצ'כית נותרה במקום השלישי. סרינה וויליאמס, שבישרה לפני כחודש כי היא בהריון ולא שיחקה ברולאן גארוס, ירדה שני מקומות ומדורגת רביעית. את החמישייה הראשונה סוגרת האוקראינית, אלינה סביטולינה, שעלתה מקום אחד.

 

משלימות את העשירייה: 6. דומיניקה ציבולקובה, 7. קרולין ווזניאקי (עלייה של חמישה מקומות), 8. יוהאנה קונטה, 9. סבטלנה קוזנצובה, 10. אגה רדוואנסקה. דניז חזניוק ממשיכה להיות הטניסאית הבכירה בישראל. היא עלתה שבעה מקומות ומדורגת במקום ה-222 בעולם.. יוליה גלושקו ירדה מקום אחד ומדורגת 232. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים