שתף קטע נבחר

סרינה וויליאמס ענתה לג'ון מקנרו

אחרי שטניסאי העבר הצהיר שהטניסאית הייתה "במקום ה-700 בעולם בסבב הגברים", כתבה לו וויליאמס בטוויטר: "תחסוך ממני את ההצהרות הלא מבוססות שלך". המדורג 701 בעולם: "רוצה להאמין שהייתי מנצח את סרינה"

 

 

סרינה וויליאמס לא נשארה חייבת לג'ון מקנרו. כזכור, טניסאי העבר הצהיר אתמול לגבי הטניסאית: "אם היא הייתה משחקת בסבב הגברים, היא הייתה במקום ה-700 בעולם. זה לא אומר שהיא לא שהיא שחקנית אדירה, אבל אם היא הייתה משחקת באופן קבוע ב-ATP זה היה סיפור אחר עבורה". מקנרו גם נשאל אם ספורטאית בענף כלשהו תהיה פעם טובה יותר מספורטאי מקביל וענה: "לא ראיתי עדיין דבר כזה, אבל כל דבר אפשרי בשלב כלשהו".

 

וויליאמס השיבה למקנרו בטוויטר: "ג'ון היקר, אני מכבדת אותך, אבל תחסוך ממני את ההצהרות הלא מבוססות שלך. אף פעם לא שיחקתי נגד אחד המדורגים וגם לא היה לי זמן, אז תכבד אותי בזמן שאני מנסה ללדת, שיהיה לך יום טוב".

 

 

סרינה וויליאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סרינה וויליאמס(צילום: AFP)

 

מי שגיבה דווקא את מקנרו הוא המדורג במקום 701 בסבב הגברים העולמי, דמיטרי טורסונוב. "אני רוצה להאמין שהייתי מנצח את סרינה", אמר ל-BBC הרוסי בן ה-34, שבשיא הקריירה דורג במקום ה-20 בעולם. "הוויכוח הזה דומה לשאלה: מי ירוץ מהר יותר, האישה המהירה ביותר או הגבר המהר ביותר? הטניס הופך לענף ספורט פיזי יותר ויותר, כך שיהיה קשה לאישה לנצח גבר".

 

"זה לא שחור ולבן, יש הרבה גורמים שצריכים להילקח בחשבון", הוסיף טורסונוב, "מבחינה פיזית אני לא במצב הטוב ביותר בחיי, אבל מבחינה כללית אני טוב יותר מהמיקום שלי בדירוג. מעבר לזה שהיא בהריון, ואני לא. מעולם לא שמעתי את ג'ון מקנרו אומר משהו מטופש לגמרי. הוא מבין עניין. הוא אמר על סרינה שהיא שחקנית אדירה וזה נכון, אבל אני רוצה להאמין שהייתי מנצח אותה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
.
ג'ון מקנרו וסרינה וויליאמס
.
מומלצים