שתף קטע נבחר

אינדיאן וולס: צ'יליץ' הודח, ונוס ברבע הגמר

המדורג שלישי בעולם הודח כבר בסיבוב השלישי על ידי פיליפ קולשרייבר הגרמני, שניצח 4:6, 4:6. גם גאל מונפיס בחוץ לאחר שפרש. אצל הנשים: פלישקובה והאלפ ממשיכות הלאה

הפתעה גדולה נרשמה בסיבוב השלישי של טורניר המאסטרס באינדיאן וולס (פרסים בסך 8 מיליון דולר), כאשר המדורג שלישי בעולם, מארין צ'יליץ', הודח על ידי פיליפ קולשרייבר, שניצח 4:6, 4:6.

 

הקרואטי קיווה להשיג ניצחון נוסף על הגרמני, המדורג 37, כפי שעשה בשנה שעברה בסיבוב הראשון בווימבלדון, ולא הצליח. יריבו נזקק לשעה ו-23 דקות כדי לעלות לשמינית הגמר.

 

הודח במפתיע. מרין צ'יליץ'  (EPA)
הודח במפתיע. מרין צ'יליץ' (EPA)

 

מי שעוד הלך הביתה הוא המדורג 42 בעולם, גאל מונפיס. הצרפתי נאלץ לפרוש במצב של 2:6, 1:3 לבן ארצו, פייר-הוגו הרברט. לאונרדו מאייר עלה אף הוא לשמינית הגמר, לאחר שחלף על פני טארו דניאל היפני עם 4:6, 1:6.

 

חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (6) ממשיך את התקופה הנהדרת שלו, כשעבר את דויד פרר הספרדי (29) עם 4:6, 6:7 (3). סם קוורי המקומי (18) עבד קשה נגד ההודי, יוקי בהמברי שעלה מהמוקדמות, אבל ניצח אותו 7:6 (4), 4:6, 4:6.

 

לא עוצרת. ונוס וויליאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא עוצרת. ונוס וויליאמס(צילום: AFP)

 

אצל הנשים, ונוס וויליאמס לא עוצרת. לאחר שהדיחה את אחותה הקטנה סרינה, ונוס כבר יכולה להתכונן לרבע הגמר, לאחר שחלפה גם על פני אנסטסיה סבסטובה הלטבית עם 6:7 (6), 4:6.

 

גם סימונה האלפ וקרולינה פלישקובה עלו לרבע הגמר. האלפ, המדורגת ראשונה בעולם, ניצחה 5:7, 1:6 את קיאנג וואנג הסינית. פלישקובה, המדורגת חמישית, גברה 1:6, 6:7 (2) על אמנדה אניסימובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים