שתף קטע נבחר

פדרציה: ישראל ניצחה את בוסניה

ניקול נדל (17) האלמונית הפסידה 6:3, 6:4 לילנה סימיק, אך בהמשך יוליה גלושקו ניצחה את היריבה שלה. הנבחרת ניצחה גם בזוגות והשלימה 1:2

נבחרת הפדרציה ניצחה 1:2 את בוסניה במסגרת הבית האירופי-אפריקני מספר 2 הנערך ביוון. הקפטנית ציפי אובזילר ניסתה להפתיע בתחילת התחרות כשהעלתה את ניקול נדל האלמונית בת ה-17 למשחק הראשון.

 

אלו 70 הספורטאים הגדולים בתולדות המדינה - פרויקט מיוחד

 

נדל נרשמה למשחקים ביוון ברגע האחרון כשחקנית רביעית והיא מדורגת במקום ה-920 בעולם לנוער. השפן ששלפה אובזילר מהכובע לא עבד כשנדל הפסידה לילנה סימיק המדורגת במקום ה-567 בעולם לבוגרות - 6:3, 6:4.

 

ניקול נדל בפעולה (צילום: עופרה פרידמן, איגוד הטניס)
נדל. לא הצליחה להפתיע(צילום: עופרה פרידמן, איגוד הטניס)

 

יוליה ולינה גלושקו (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
האחיות גלושקו(צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

יוליה ולינה גלושקו (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
חיבוק של ניצחון(צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

 

אולם ההמשך היה טוב יותר עבור ישראל. יוליה גלושקו (300 בעולם) ניצחה את דיאה הרדזלאס (410 בעולם) 6:4, 2:6, 0:6 והשוותה את המפגש ל-1:1. במשחק הזוגות בו שיחקו גלושקו ואחותה לינה הן הצליחו לנצח את הצמד סימיק ואניטה הוסריק 4:6, 2:6 והשלימו 1:2 על בוסניה. כזכור, אובזילר החליטה שלא לזמן את המחבט הבכיר של ישראל, דניז חזניוק (240 בעולם), ובשל כך הפכה גלושקו למדורגת הבכירה במפגשים.

 

הכחולות לבנות יפגשו מחר (שישי) את לוקסמבורג. משחקי ההצלבה בבית האירופי-אפריקני מספר 2 יתקיימו ביום שבת והם יכריעו אילו מדינות יעלו לבית 1 ואילו מדינות יירדו לבית 3. נכון לעכשיו מצבה של ישראל לא טוב. נבחרת הפדרציה עלתה היום לשחק לאחר שביום הפתיחה הפסידה בצורה מביכה 2:1 לנורווגיה, שהגיעה עם שחקניות צעירות, שרובן כלל לא מדורגות בעולם.

פורסם לראשונה 19/04/2018 12:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס
יוליה ולינה גלושקו
צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס
מומלצים