שתף קטע נבחר

טורניר גמר הסבב: סטיבנס נגד סביטולינה בגמר

האמריקנית (6) חזרה מפיגור מערכה והמשיכה בכושר המצוין שלה בסינגפור עם 6:0, 4:6, 1:6 על קרולינה פלישקובה (8) בדרך למפגש עם האוקראינית (7), שניצחה את קיקי ברטנס (9) מהולנד. פדרר עלה לגמר טורניר באזל

 

סלואן סטיבנס (צילום: getty images)
בכושר נהדר. סלואן סטיבנס(צילום: getty images)

כמה אופי יש לסלואן סטיבנס? המון. האמריקנית (6) ניצחה היום (שבת) 6:0, 4:6, 1:6 את קרולינה פלישקובה (8) בדרך למפגש בגמר טורניר גמר הסבב מול אלינה סביטולינה (7) מאוקראינה.

 

סטיבנס, שניצחה בכל משחקיה בשלב המוקדם, נראתה רע מאוד בפתיחה, נשברה שלוש פעמים וספגה בייגל מיריבתה – אבל משהו במומנטום השתנה בפתיחת הסט השני. ההגשות החלו להיכנס (83 אחוז), השבירות החלו להגיע (שלוש כאלו היו לה) ופתאום זה שוויון 1:1.

 

קרולינה פלישקובה (צילום: AP)
פתחה נהדר ונעלמה בהמשך. קרולינה פלישקובה(צילום: AP)

סלואן סטיבנס (צילום: AP)
גם היא לא האמינה למה שקרה בסט הראשון. סלואן סטיבנס(צילום: AP)

המערכה המכרעת הייתה במעמד צד אחד. סטיבנס שברה ארבע פעמים את פלישקובה, ותוך 32 דקות סיימה את הסיפור עם 1:6.

 

יריבתה תהיה האוקראינית, שנזקקה לשעתיים ו-42 דקות, כדי לגבור 5:7, (5) 7:6, 4:6 על קיקי ברטנס (9) מהולנד. במשחק כולו היו בסך הכל שמונה שבירות לשני הצדדים, ולשמחתה של סביטולינה, היא הצליחה לשמור על ההגשות בזמן הנכון ומחר תנסה לזכות בטורניר סוף השנה.

 

אלינה סביטולינה  (צילום: EPA)
כמה לחץ השתחרר. אלינה סביטולינה בסיום(צילום: EPA)

 

פדרר מול קופיל גמר טורניר באזל 

רוג'ר פדרר (3 בעולם) עלה הערב לגמר טורניר באזל הביתי, לאחר

שגבר במשחק הרבה יותר קל ממה שהיו לו שני האחרונים על דניל מדבדב (20) הרוסי. זה הסתיים ב-1:6, 4:6 קליל. פדרר עשה עוד צעד לעבר התואר ה-99 בקריירה שלו.

 

יריבו בגמר יהיה השחקן המפתיע של הטורניר, מריוס קופיל הרומני, שמדורג במקום ה-93 בעולם. קופיל גבר על הגרמני אלכסנדר זברב (5) אחרי 3:6, (6) 7:6, 4:6 במשחק שארך שעתיים ו-33 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
סלואן סטיבנס
צילום: gettyimages
מומלצים