שתף קטע נבחר

אליפות סוף השנה: פדרר ניצח את אנדרסון, שניהם בחצי הגמר

המדורג שלישי בעולם עלה לפיינל פור בלונדון מהמקום הראשון בבית לייטון יואיט אחרי 4:6, 3:6 על הדרום אפריקאי, שהמשיך הלאה מהמקום השני. היום: מחזור הסיום בבית גוסטבו קוורטן

אליפות סוף השנה נכנסת אל הישורת האחרונה שלה, עם מחזור הנעילה בבית לייטון יואיט ועולים ראשונים ממנו לחצי הגמר - רוג'ר פדרר וקווין אנדרסון. השווייצרי ניצח הערב (חמישי) את הדרום אפריקאי 4:6, 3:6 והבטיח כרטיס בפיינל פור מהמקום הראשון. אנדרסון העפיל מהמקום השני.

 

פדרר הבטיח עלייה כבר אחרי הזכייה במערכה הראשונה. הוא הציל שלוש נקודות שבירה כשהגיש במצב של 4:5, ובהמשך סגר את הסיפור כדי להבטיח את פסגת הבית ועלייה 15 מתוך 16 הופעות שלו בטורניר לחצי הגמר.

 

רוג'ר פדרר (צילום: גטי אימג'ס)
רוג'ר פדרר. עלה מהמקום הראשון(צילום: גטי אימג'ס)

 

דומיניק תים (צילום: גטי אימג'ס)
ניצח והודח. תים(צילום: גטי אימג'ס)

 

זה היה המפגש הראשון בין השניים מאז הניצחון הענק של אנדרסון ברבע הגמר בווימבלדון. המדורג שלישי בעולם ניצל יותר מדי טעויות של יריבו, שיקווה לא לפגוש את נובאק ג'וקוביץ' בחצי הגמר (כרגע הוא עם מאזן 0:2).

 

מוקדם יותר היום באולם ה-O2 המדורג שמיני בעולם דומיניק תים ניצח 1:6, 4:6 את המדורג תשיעי קיי נישיקורי. הוא קיווה שזה יעזור לו לתפוס מקום בשלב הבא עם ניצחון של אנדרסון, אבל נשאר בחוץ.

 

מחר יסתיים גם בית גוסטבו קוורטן. המשחק המוקדם (16:00) ייערך בין אלכסנדר זברב לג'ון איזנר. במשחק המאוחר (22:00) ייפגשו נובאק ג'וקוביץ', שכבר הבטיח עלייה לחצי הגמר, ומארין צ'יליץ'.


פורסם לראשונה 15/11/2018 18:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
רוג'ר פדרר
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים