שתף קטע נבחר

ארה"ב: פדרר ברבע הגמר, בארטי הופתעה

השווייצרי טייל מול גופן בשלוש מערכות, אלופת רולאן גארוס הודחה על ידי וואנג הסינית (18 בעולם), שתפגוש את סרינה בשלב הבא. גם פלישקובה בחוץ

רוג'ר פדרר נזקק לשעה ו-22 דקות בלבד כדי לנצח הערב (ראשון) את דויד גופן (15 בעולם) - 2:6, 2:6, 0:6 ולהעפיל לרבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה.

 

הפנומן השווייצרי יפגוש בשלב הבא את גריגור דימיטרוב שניצח בשלוש מערכות 5:7, 3:6, 4:6 את אלכס דה מינור האוסטרלי.

 

רוג'ר פדרר חוגג (צילום: AFP)
פדרר. לא כוחות(צילום: AFP)

 

בנשים, המדורגת שנייה בעולם ואלופת רולאן גארוס האחרון, אשלי בארטי, הופתעה על ידי צ'יאנג וואנג הסינית (18 בעולם) בשתי מערכות - 4:6, 2:6 תוך שעה ו-22 דקות. עבור וואנג בת ה-27 זו הפעם הראשונה שהיא מעפילה לרבע גמר גראנד סלאם.

 

בראטי הייתה פשוט נוראית במשחק, ביצעה 39 טעויות בלתי מחויבות למציאות, ולמרות שהיו לה תשע נקודות שבירה, היא לא ניצלה אפילו אחת.

 

צ'יאנג וואנג חוגגת (צילום: רויטרס)
וואנג. תותחית(צילום: רויטרס)

אשלי בארטי מאוכזבת (צילום: gettyimages)
בארטי מאוכזבת(צילום: gettyimages)

 

לוואנג סיפור מרגש. מאמנה מ-2015 ועד לפני חודשיים היה פטר מקנמרה, שזכה בעבר שלוש פעמים בתארי זוגות בגראנד סלאם. מקנמרה מת בחודש יולי האחרון אחרי מאבק במחלת הסרטן. ברבע הגמר תפגוש הסינית את סרינה וויליאמס, שחלפה על פני פטרה מרטיץ' (22 בעולם) - 3:6, 4:6.

 

ג'ו קונטה (16), ניצחה בסיומו של מותחן את המדורגת שלישית קרולינה פלישקובה, המדורגת שלישית בעולם - (1)7:6, 3:6, 4:6. קונטה מחכה למנצחת במשחק בין מדיסון קיז ואלינה סביטולינה שייערך בהמשך.


פורסם לראשונה 01/09/2019 20:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים