שתף קטע נבחר

טורניר גמר הסבב: נדאל נכנע לזברב

המדורג 1 בעולם, שאף פעם לא זכה בטורניר, הפסיד 6:2, 6:4 בבית אנדרה אגאסי לאלוף המכהן שהציג יכולת נהדרת. ציציפאס ניצח את מדבדב באותו הבית

רפאל נדאל זכה בכל תואר אפשרי, כמעט. התואר העיקרי שחמק ממנו הוא טורניר גמר הסבב שנערך הפעם בלונדון. הספרדי פתח רע את הטורניר עם הפסד הערב (שני) 6:2, 6:4 בבית אנדרה אגאסי לאלוף השנה שעברה אלכסנדר זברב (7 בעולם).

 

במצב של 2:2 במערכה הראשונה, הגרמני ברח למדורג 1 בעולם ושבר פעמיים בדרך ל-2:6. השנייה נפתחה הכי גרוע עבור הספרדי עם שבירה של זברב במשחק ההגשה הראשון, מה שאילץ אותו לרדוף אחריו, ללא הצלחה - 6:4 והפסד צורב במשחק.

 

אלכסנדר זברב (צילום: רויטרס)
אלכסנדר זברב(צילום: רויטרס)

רפאל נדאל (צילום: AFP)
רפאל נדאל(צילום: AFP)

 

סטפנוס ציציפאס רשם היום ניצחון 6:7 (5), 4:6 על דניל מדבדב באותו בית. אחרי חמישה הפסדים בחמישה מפגשים, היווני (4 בעולם) סוף כל סוף גבר על הרוסי (6). ציציפאס רשם 17 ווינרים לעומת 18 שגיאות לא מחויבות והוסיף 5 אייסים במשחק אטרקטיבי מאוד.

 

שני השחקנים לא הצליחו לשבור אחד את ההגשות של השני במערכה הראשונה, מה שהוביל לשובר שוויון, שם הצליח היווני להשיג שלוש מיני שבירות לעומת שתיים של יריבו. במערכה השנייה ציציפאס השיג שבירה במשחקון ה-11 בדרך לניצחון במשחק כולו (והראשון אי פעם בטורניר גמר הסבב).

 

סטפנוס ציציפאס (צילום: gettyimages)
ציציפאס בטירוף(צילום: gettyimages)

 

לנדאל תהיה אפשרות לתקן עוד יומיים כשיפגוש את מדבדב למשחק של להיות או לחדול עבור שניהם. זברב יתמודד מול ציציפאס במשחק בו המנצח יבטיח את מקומו בחצי הגמר.

 


פורסם לראשונה 11/11/2019 18:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
רפאל נדאל
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים