שתף קטע נבחר

צילום: getty images

מוגורוסה מול קנין בגמר אליפות אוסטרליה

גמר ההפתעות: הספרדייה (32 בעולם) ניצחה את האלפ (4) 6:7 (8), 5:7 ותפגוש את האמריקאית (15) שהדהימה את המדורגת הבכירה בעולם בארטי עם 6:7 (6), 5:7 משלה

אליפות אוסטרליה לא מפסיקה להפתיע. שני חצאי הגמר של הנשים התקיימו הבוקר (חמישי) ובסיומם קיבלנו את אחד הגמרים המפתיעים של השנים האחרונות: סופיה קנין האמריקאית (15) בעולם שתופיע לגמר הראשון שלה בקריירה, מול גרביניה מוגורוסה (32) שדווקא תגיע כפייבוריטית בגמר הרביעי שלה.

 

נתחיל דווקא מהמשחק המאוחר יותר. מוגורוסה לא נבהלה מול פיינליסטית 2018 והמדורגת רביעית בעולם סימונה האלפ, ולאחר מערכה ראשונה צמודה שכללה שבירה אחת לכל צד היא ניצחה 8:10 בשובר השיוויון. גם המערכה השנייה הייתה צמודה ולרומנייה אפילו הייתה הזדמנות טובה להשוות, אבל היא נשברה, הפסידה ארבעה משחקונים רצופים ומוגורוסה הבטיחה גמר גראנד סלאם רביעי בקריירה וראשון באוסטרליה. אגב, היא מעולם לא הפסידה בגמר מייג'ור.

 

מוגורוסה מאושרת (צילום: גטי אימג'ס)
מוגורוסה מאושרת(צילום: גטי אימג'ס)

 

קנין, האמריקאית המדורגת 15 בעולם, הגיעה לאליפות הנוכחית עם ניצחון בודד באוסטרליה, וכעת נמצאת במרחק ניצחון אחד מהתואר. למשחק מול אשלי בארטי, המדורגת ראשונה בעולם, היא עלתה כמובן כאנדרדוג ברורה, אך ניצחה בשובר השיוויון 6:8.

 

סופיה קנין מאושרת (צילום: AP)
סופיה קנין מאושרת(צילום: AP)

 

גם המערכה השניה הייתה צמודה. בארטי אומנם שברה לראשונה במשחק, עלתה ל-1:3 ואפילו חבטה עבור המערכה, אך ברגע הזה האמריקאית התעוררה, שברה פעמיים ברציפות והשלימה 5:7 בתוך שעה ו-48 דקות.

 

כעת מחכה קנין למנצחת בין סימונה האלפ (4) לגרביניה מוגורוסה (32), במשחק שנערך בשעה זו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
גרביניה מוגורוסה
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים