שתף קטע נבחר

ג'וקוביץ': "אני לא מוכן להתחסן נגד קורונה"

המדורג 1 בעולם התייחס ליום בו הטניס יחזור והשחקנים יצטרכו לטוס ממקום למקום: "לא הייתי רוצה שיכריחו אותי להתחסן. לא יודע מה יקרה אם זה יהיה תנאי כדי לשוב למגרשים"

נובאק ג'וקוביץ', כמו כל עולם הטניס, מושבת לחלוטין, ואין בינתיים שום סיבה לאופטימיות לקראת העתיד. טניס הוא אחד הענפים שיתקשו יותר מכל לשוב לשגרה, בעיקר כי על השחקנים לטוס ברחבי העולם כדי להשתתף בתחרויות, דבר שקשה להאמין שיקרה בקרוב בצורה חופשית.

 

אחת האפשרויות שעלו היא לחסן את כל השחקנים ואנשי הצוות נגד נגיף הקורונה, כך שהם יוכלו לעבור ממקום למקום ללא חשש מהדבקה או הידבקות, אבל לא כולם אוהבים את הרעיון.

 

ג'וקוביץ' חוגג (צילום: AP)
"מתנגד לחיסון". נובאק ג'וקוביץ'(צילום: AP)

 

"באופן אישי אני מתנגד לחיסון ולא הייתי רוצה שמישהו יכריח אותי להתחסן כדי שאוכל לטוס לתחרויות", אמר ג'וקוביץ' בשיחה שנערכה איתו וספורטאים סרבים נוספים בפייסבוק. "אם זה יהפוך לתנאי, אני אצטרך לקבל החלטה. יש לי דעה בנושא, האם היא תשתנה בנקודה מסוימת בעתיד? אני לא יודע".

 

באופן היפותטי, אם עונת הטניס תחזור ביולי, אוגוסט או ספטמבר, למרות שזה לא נראה סביר כרגע, אני מבין שחיסון יהפוך לחובה מיד כשנצא מהסגר, אבל כרגע אין חיסון".

 

על פי מומחים לנגיף, חיסון לא יהיה מוכן לפני 2021, מה שמעלה ספקות גדולות בנוגע לקיום טורנירים נוספים השנה בסבב הטניס העולמי.

 

ווימבלדון, הגראנד סלאם המוכר והיוקרתי מכולם, בוטל השנה בפעם הראשונה מאז מלחמת העולם השנייה, כשרולאן גארוס, שהיה אמור להיפתח ב-24 במאי, נדחה, לפחות כרגע ל-20 בספטמבר, מעט לאחר אליפות ארה"ב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
נובאק ג'וקוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים