שתף קטע נבחר

הכוכב האדום הדהימה את צסק"א מוסקבה

אלופת אירופה נכנעה לקבוצה הסרבית והפסידה לה 78:67, אוגניין קוזמיץ' הצטיין עם 16 נק' ו-10 ריב'. סל ניצחון של גוסטבו איון נתן לריאל מדריד 78:80 דרמטי על אנאדולו אפס. פנר הפסידה לאולימפיאקוס, ז'לגיריס גברה על מילאנו

צסק"א מוסקבה נראית מפתיחת העונה ברמה אחת מעל שאר הקבוצות, אבל הערב (ה') זה לא היה הסיפור, כשאלופת אירופה נכנעה בסרביה לכוכב האדום בלגרד, 78:67.

 

לטבלת היורוליג

 

מהרגע הראשון המשחק הזה הלך בכיוון אחד. הכוכב האדום סגרה את עשר הדקות הראשונות ב-14:27 מוחץ ולא עצרה משם. אוגניין קוזמיץ' עשה מה שהוא רוצה מתחת לסלים (16 נקודות ו-10 ריבאונדים), צ'ארלס ג'נקינס (11 נקודות, שישה אסיסטים ושש חטיפות) מצא את החברים שלו והסרבים הצליחו לשמור על הפער עד לסיום.

 

בגדר נעלם. תאודוסיץ' (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בגדר נעלם. תאודוסיץ'(צילום: EPA)

 

בצד השני, מלבד ערב נהדר של אנדריי וורונטסביץ' (21 נק'), לא ראינו כלום. ננדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ' סיימו עם שש נקודות כל אחד, קורי היגינס לא קלע אפילו נקודה וככה אי אפשר לנצח גם כשאת אלופת אירופה.

 

עוד קודם לכן, ריאל מדריד פתחה את המחזור ה-15 ביורוליג עם ניצחון דרמטי, 78:80 בחוץ על אנאדולו אפס. נתחיל מהסוף, בפיגור 2, לוקה דונצי'ץ' (17 נקודות ותשעה אסיסטים) הנהדר קלע חמש נקודות רצופות והעלה את הבלאנקוס לפלוס שלוש (75:78). סל ועבירה של בראיינט דנסטון (14 נק') קבעו שוויון.

 

עוד ערב מצוין שלו. דונצ'יץ' מעל דנסטון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
עוד ערב מצוין שלו. דונצ'יץ' מעל דנסטון(צילום: EPA)

 

אז, חצי דקה לבאזר הגיע מכולם דווקא גוסטבו איון, שקלע שתיים מתוך השמונה שהיו לו בערב הזה וניצח עבור האורחת את המשחק.

 

גם סגנית אלופת אירופה ירדה מנוצחת בערב הזה אחרי הפסד 71:62 ביוון לאולימפיאקוס. קם בירץ' קלע 10 נקודות והוסיף גם 13 נקודות. ואסיליס ספאנוליס אמנם קלע רק שבע, אבל גם חילק שבעה אסיסטים ולמרות קאמבק מרשים ברבע האחרון של פנר, הניצחון נשאר אדום. 22 נקודות ו-10 ריבאונדים של יאן וסלי לא הספיקו.

 

במשחק נוסף, ז'לגיריס קובנה ניצחה באיטליה את האחרונה, ארמאני מילאנו 70:78 אחרי שלושה רבעים צמודים במיוחד. בתום 30 דקות, התוצאה הייתה שוויון 56:56 ואז הליטאים פתחו מבערים ובעזרת יכולת נהדרת מחוץ לקשת של ארתורס מילאנקיס (4/6) ו-16 נקודות בסך הכל, השיגו את הניצחון השישי שלהם העונה. מילאנו נראית רע.


פורסם לראשונה 29/12/2016 21:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים