שתף קטע נבחר

רוז נעלם וחזר לביתו, נואה: "הקלה עבורנו"

תעלומה חדשה ב-NBA: רכז הניקס לא התייצב למשחק הביתי מול ניו אורלינס מבלי להודיע לאיש, בארה"ב מעריכים שהסיבה לכך היא היחסים הבעייתיים עם מאמנו ג'ף הורנסק ("רוצים לכבד את מה שהוא עובר"). אפשרות נוספת היא שרוז נאלץ לחזור לעיר הולדתו בשיקגו בגלל בעיות במשפחה

לאן נעלם דרק רוז? זו השאלה שמעסיקה הלילה (בין שני לשלישי) את ה-NBA. הרכז של הניקס לא התייצב למשחק של הקבוצה מול הפליקנס, לא סיפר לאיש על מקום הימצאו וגם לא ענה לטלפונים כשניסו להשיגו. בארה"ב מעריכים שהוא נאלץ לחזור מסיבות משפחתיות לשיקגו, עיר הולדתו.

 

דייויס כיכב, ווסטברוק ניצח את שיקגו

 

במועדון שלחו נציגים לדירתו כדי לבדוק מה קורה איתו, כשהמאמן ג'ף הורנסק מסביר: "הכל יתבהר בהמשך". בינתיים רוז, כך על-פי הדיווחים, כבר הספיק לחזור הביתה.

 

לאן נעלמת? דרק רוז (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לאן נעלמת? דרק רוז(צילום: רויטרס)

 

לדברי אדריאן ווז'נרובסקי רוז נכח באימון הקליעות של ניו יורק, אבל לא הודיע על כוונותיו להחמיץ את המשחק. העיתונאי טען עוד כי רוז "רותח" על הורנסק אחרי שזה סיפסל אותו במשחק מול הבאקס בשישי, והיחסים ביניהם נמצאים בשפל. הורנסק עצמו אמר בנושא: "אנחנו רוצים לכבד את מה שהוא עובר, אז פשוט לא נגיב על זה".

 

ג'ואקים נואה, ששיתף פעולה עם רוז גם בבולס, ניסה להרגיע. "אני באמת לא רוצה לדבר על זה יותר מדי כי אני באמת לא יודע מה המצב", אמר נואה, "ברור שדרק הוא אחד השחקנים היותר טובים שלנו. כשהוא לא כאן זה קשה. אני פשוט שמח שהכל בסדר איתו". נואה גם נשאל לגבי מצבו הבריאותי של חברו והשיב: "הוא בסדר. אני חושב שזו הקלה עבור כולנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים