שתף קטע נבחר

שאראס חשף מדוע לא עבר בקיץ לברצלונה

שחקן העבר הליטאי, שמכבי תל אביב מתעניינת בו כאפשרות לתפקיד המאמן בעונה הבאה, סיפר בראיון בספרד מדוע נשאר לעמוד על הקווים בז'לגיריס קובנה: "עם בארסה מספר דברים לא התאימו ולא הצלחנו להגיע להסכמות. אני מעריך מאוד את המועדון הזה ואת האנשים שעובדים שם"

שרונאס יאסיקביצ'יוס הפך לאחד השמות החמים בשוק המאמנים בכדורסל האירופי. שחקן העבר הליטאי מוביל את ז'לגיריס קובנה לעונה שעולה מעל ומעבר לציפיות: למרות סגל אפור המתבסס ברובו על שחקנים מקומיים, אלופת ליטא צברה תשעה ניצחונות ב-21 מחזורים ביורוליג - ניצחון אחד יותר מברצלונה המאכזבת, שניים יותר ממכבי תל אביב ואחד פחות מהמקום המוביל לרבע הגמר.

 

בראיון לתקשורת הספרדית התפנה שאראס להסביר מדוע לא עבר בקיץ לאמן את ברצלונה (עמה זכה ביורוליג כשחקן ב-2003), והחליט להישאר שנה נוספת בז'לגיריס: "עם בארסה מספר דברים לא התאימו ולא הצלחנו להגיע להסכמות. אני מעריך מאוד את המועדון הזה ואת האנשים שעובדים שם. לכל צד היו את הרעיונות שלו, אך לא הגענו להסכמות. לא יכולנו להמשיך לדבר מעבר לשלב שבו העניינים לא הסתדרו".

 

שאראס (צילום: יואב דודקביץ') (צילום: יואב דודקביץ')
שאראס(צילום: יואב דודקביץ')

 

שאראס הימר בראיון על זהות הקבוצות שיגיעו עד הסוף ביורוליג, והראה שיש לו מקום חם בלב גם למועדון השלישי שעמו זכה בגביע: “בפיינל פור יהיו צסק”א מוסקבה, ריאל מדריד, פנרבחצ’ה ואולי אולימפיאקוס... אני מקווה לראות שם גם את פנאתינייקוס שלי. יהיו כמה הפתעות. באסקוניה עכשיו בתקופה קשה אבל היא קבוצה מוכשרת מאוד".

 

כזכור, מי שנבחר בקיץ בסופו של דבר לתפקיד מאמן ברצלונה הוא גיורגיוס ברצוקאס, אבל לנוכח התוצאות המאכזבות איש לא יופתע אם היווני לא ימשיך בתפקיד. 

בימים האחרונים גיששה מכבי תל אביב עם יאסיקביצ'יוס בנוגע לאפשרות שימונה למאמן הקבוצה בעונה הבאה ויחליף את איינארס בגאצקיס, אך הצהובים חוששים ששאראס יעדיף את ברצלונה בסיום העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
שרונאס יאסיקביצ'יוס
צילום: EPA
מומלצים