שתף קטע נבחר

מפלצות בע"מ: קליבלנד רמסה את בוסטון

האלופה התעללה בסלטיקס עם 86:130 בחוץ, עלתה ל-0:2 בגמר המזרח והשוותה את שיא הניצחונות הרצופים בפלייאוף של הלייקרס (13). לברון ג'יימס קלע 30 נקודות ונצמד למייקל ג'ורדן עם שמונה משחקי פלייאוף רצופים של 30 נקודות ומעלה

קליבלנד קאבלירס עלתה על הכביש המהיר להצלחה ושום דבר לא עוצר אותה. האלופה דרסה הלילה (בין שישי לשבת) את בוסטון סלטיקס ב-44 הפרש, 86:130 בחוץ, ועלתה ליתרון 0:2 בגמר המזרח לפני שהסדרה מגיעה אליה הביתה.

 

העליונות של קליבלנד - שהוטלה בספק אחרי שבוסטון סיימה לפניה בעונה הסדירה - מעולם לא נראתה ברורה יותר. הקבוצה של טיירון לו עלתה למאזן 0:10 בפלייאוף הנוכחי, ויחד עם שלושת הניצחונות על גולדן סטייט בסיום הגמר הקודם, היא השוותה את שיא הניצחונות של הלייקרס העומד על 13 מאז 1989.

 

זהירות, מפלצת. לברון ג'יימס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
זהירות, מפלצת. לברון ג'יימס(צילום: EPA)

ג'יי. אר. סוויש בדרך סוויפ (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'יי. אר. סוויש בדרך סוויפ(צילום: AFP)

 

אייזיאה תומאס אמר לפני המשחק ששחקני הקאבס הם לא המפלצות מספייס ג'אם. ובכן, הוא גילה שהם גם לא רחוקים מכך. בוסטון פיגרה בהפסקה ב-41 נקודות - שיא כל הזמנים - והפרש השיא עמד על 50.

 

לברון ג'יימס שוב הוכיח שאין מתאים ממנו להיות היורש של מייקל ג'ורדן בסרט המפורסם, וכעת הם חולקים גם הישג משותף. קינג ג'יימס השלים משחק פלייאוף שמיני ברצף עם 30 נקודות (או יותר) - הכי הרבה מאז שג'ורדן עשה זאת. יחד עם שבעה אסיסטים, ארבעה ריבאונדים, ארבע חטיפות ושלוש חסימות, הוא שלח מסר ברור לכל מי שהשאיר אותו מחוץ לרשימת המועמדים הסופיים ל-MVP של העונה.

 

ג'יימס ולאב. טסים אל גמר ה-NBA (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'יימס ולאב. טסים אל גמר ה-NBA(צילום: רויטרס)

גדול על בוסטון. לאב וסמארט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גדול על בוסטון. לאב וסמארט(צילום: רויטרס)

 

קיירי ארווינג סיים עם 23 נקודות וקווין לאב תרם 21 משלו בתוספת 12 ריבאונדים. ומה עם תומאס שהעיר את הדב? הגארד של בוסטון קלע שתי נקודות בלבד ב-0 מ-6 מהשדה. שני המשחקים הבאים ייערכו בקליבלנד שמחזיקה במאזן 0:20 בסדרות שבהן הובילה 0:2.  

 

תומאס. עדיף לא להגיד כלום (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תומאס. עדיף לא להגיד כלום(צילום: AFP)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים