שתף קטע נבחר

סטיב קר: "הניצחון היום התבסס על כישרון"

מאמן גולדן סטייט, שחזר אחרי היעדרות ממושכת ב-113:132 על קליבלנד במשחק השני בסדרת הגמר, לא שוכח את מה שקרה בגמר בעונה שעברה: "נצטרך להיות חכמים הרבה יותר. אם נשחק באותה דרך בקליבלנד, אין מצב שננצח". לברון ג'יימס התייחס בקוצר רוח לעייפות: "אני צריך קצת אוכל ויין ואהיה בסדר"

בדומה לשנה שעברה, גולדן סטייט הביסה את קליבלנד גם במשחק השני בסדרת הגמר של ה-NBA ועלתה ל-0:2 מבטיח; אבל מכיוון שהווריורס זוכרים ההיטב איך זה נגמר בפעם הקודמת, הם נזהרים במיוחד בדבריהם. "אנחנו במצב מצוין, אבל הניצחונות האלה לא ישנו אם לא נסיים את העבודה שלנו בסדרה הזו", אמר סטיב קר בסיום. "תסמכו עליי, אני יודע על מה אני מדבר. בשנה שעברה הובלנו 0:2 והפסדנו בסופו של דבר".

 

קר, שחזר אחרי היעדרות ממושכת (מאז משחק 2 מול פורטלנד בסיבוב הראשון) בגלל כאבי הגב שלו, סיפר על ההרגשה לחזור לאמן: "הרגשתי נהדר, הייתה קבלת פנים יפה מהאוהדים ומהשחקנים. נפלא להיות שוב על הקווים, כיף להרגיש את האנרגיה של הגמר. ממש נחמד לחזור".

 

שמח להיות שוב על הקווים. סטיב קר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שמח להיות שוב על הקווים. סטיב קר(צילום: AFP)

"ההגנה של דוראנט הייתה לא מהעולם הזה". קר לצד בראון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"ההגנה של דוראנט הייתה לא מהעולם הזה". קר לצד בראון(צילום: AFP)

 

"המשחק היה שונה מהמשחק הראשון, קליבלנד ביצעו התאמות אבל הצלחנו להגיב. הניצחון היום התבסס על כישרון, יש לנו כמה שחקנים ששיחקו טוב מאוד מבחינה אישית והייתה לנו אנרגיה נהדרת, אבל בקליבלנד נצטרך להיות חכמים הרבה יותר. אם נשחק באותה דרך בקליבלנד, אין מצב שננצח", הזהיר המאמן.

 

קר החמיא לקווין דוראנט, שחוץ מ-33 נקודות היה מצוין גם בהגנה (5 חסימות, 3 חטיפות): "ההגנה של קווין דוראנט הייתה לא מהעולם הזה. זה בוודאי היה אחד המפתחות במשחק הזה. הכישרון על הפרקט בסדרה הזו הוא פשוט לא ייאמן. סטף, KD, קליי ודריימונד, וגם לברון, קיירי וקווין לאב - זו סדרה שמלאה בנשקים ברמה גבוהה ביותר".

 

כזכור, בהיעדרו של המאמן הראשי הוביל עוזרו מייק בראון את גולדן סטייט ל-11 ניצחונות רצופים (כרגע מאזנה בפלייאוף עומד על 0:14). "הבחור הזה, מייק, היה בסדר בזמן שלא הייתי, כך שזה הסתדר טוב", התבדח קר.

סטף קרי שואג. "אנחנו קבוצה שלמה כשסטיב קר כאן" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סטף קרי שואג. "אנחנו קבוצה שלמה כשסטיב קר כאן"(צילום: AFP)

באמת צריך להיות סבלני יותר. לברון ג'יימס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
באמת צריך להיות סבלני יותר. לברון ג'יימס(צילום: AFP)

 

סטפן קרי, שסיפק טריפל-דאבל ראשון בקריירה בפלייאוף, התייחס לחזרתו של קר: "הוא היה בסביבה בשבועיים האחרונים, אבל החזרה שלו לספסל משמעותית מאוד. אנחנו אוהבים את הנוכחות שלו ואת הקול שלו. אנחנו קבוצה שלמה כשהוא כאן".

 

לברון ג'יימס, שהיה חסר סבלנות אחרי ההפסד, לא הגיע לאולם מסיבות העיתונאים והתראיין בחדר ההלבשה. לשאלות הכתבים הוא ענה בקוצר רוח מופגן. "נצטרך להיות סבלניים יותר במשחקים הבאים. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים ומבינים מה עשינו לא טוב. בדרך כלל במשחקי בית הקבוצה מרגישה יותר בנוח ואני מקווה שזה יעבוד. מבחינה אישית אין עבורי הבדל בין משחקי בית למשחקי חוץ", אמר. כאשר נשאל ג'יימס על העייפות הוא ענה: "אני בסדר. אני צריך קצת אוכל ויין ואהיה בסדר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים