שתף קטע נבחר

דוראנט יאריך את חוזהו בגולדן סטייט

בארצות הברית מדווחים שהכוכב יחתום לשנתיים נוספות באלופת ה-NBA וירוויח בתקופה הזו 53 מיליון דולר. הוא הסכים לסכום נמוך משמעותית ממה שיכול היה לקבל, כדי לשמור על הבסיס הקיים בווריורס

גולדן סטייט ממשיכה לשמור על הקיים. על פי הדיווח ברשת ESPN, קווין דוראנט הסכים לחתום על חוזה חדש באלופת ה-NBA שבמסגרתו ירוויח 53 מיליון דולר בשנתיים.

 

ה-MVP של הגמר בעונה החולפת הסכים על קיצוץ של תשעה מיליון דולר מהמשכורת שהיה יכול לקבל (34 מיליון דולר לשנה). הוא צפוי להרוויח בעונה הקרובה 25.9 מיליון, פחות ממה שהרוויח בעונה הזו (26.5 מיליון).

 

מוכן לוותר על כסף כדי להישאר. דוראנט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מוכן לוותר על כסף כדי להישאר. דוראנט(צילום: AFP)

 

הוויתור של דוראנט נובע כמובן מהרצון לאפשר לווריורס לשמור על הקיים, מבלי שהקבוצה תחרוג מתקרת השכר. כזכור, גולדן סטייט סיכמה לאחרונה עם סטפן קרי על חוזה חדש שיהפוך אותו לבעל השכר הגבוה ביותר בתולדות ה-NBA. קרי סיכם לחמש שנים וצפוי להרוויח בתקופה הזו 201 מיליון דולר.

 

הווריורס מעוניינים לשמור גם על הצוות המסייע, ואחרי שהצליחו להשאיר את אנדרה איגודאלה בקבוצה השם הבא ברשימה שירצו להשאיר הוא ג'אבייל מגי. על פי הדיווחים, הקליפרס, פיניקס סאנס ומיאמי היט מעוניינות בשחקן.

 

עוד ב-NBA: גלינארי בדרך לקליפרס

יוטה נחושה לשמור את גורדון היוורד אצלה. ריקי רוביו המריא במיוחד מספרד לארצות הברית כדי לשכנע את הפורוורד הנהדר להישאר בג'אז.

 

גורדון הייוורד. יוטה נחושה לשכנע אותו להישאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גורדון הייוורד. יוטה נחושה לשכנע אותו להישאר(צילום: רויטרס)

 

בראד סטיבנס, מאמנה של בוסטון שעדיין מעוניינת מאוד בהייוורד, הודיע שאייזיאה תומאס ככל הנראה לא יזדקק לניתוח בירך הפצועה שלו.

 

דנבר, שצירפה את פול מילסאפ, צפויה להיפרד בקרוב מדנילו גלינארי. על פי דיווח ב-ESPN, האיטלקי יעבור ללוס אנג'לס קליפרס ויחתום ב-LA על חוזה לשלוש שנים, במסגרתו ירוויח 65 מיליון דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים