שתף קטע נבחר

הוא חזר: שחורציאנטיס חתם בטריקאלה היוונית

אקס מכבי ת"א הרשים במבחנים וחתם על חוזה עד לסיום העונה בקבוצת מרכז הטבלה מהליגה הראשונה. ישוב לשחק כדורסל מקצועני אחרי שנה וחצי

סופוקליס שחורציאניטיס חתם בטריקאלה היוונית עד סיום העונה. הסנטר בן ה-32 שהתאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה, הרשים את הצוות המקצועי ועבר בהצלחה את המבחנים.

 

הפעם האחרונה בה סופו שיחק כדורסל מקצועני הייתה לפני שנה וחצי במדי פאוק סלוניקי בעונת 2015/16. עונה לאחר מכן ניסה לחזור וכבר חתם באפולון פטראס, אבל קרע את גיד אכילס אחרי מספר אימונים ולא הספיק לשחק משחק אחד.

 

חוזר למגרשים שחורציאניטיס במדי מכבי ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חוזר למגרשים שחורציאניטיס במדי מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

טריקאלה מדורגת אחרי ארבעה מחוזרים ביוון במקום התשיעי (2:2), ואקס מכבי תל אביב ינסה לעזור לה להתקרב לצמרת. משחק הבכורה של סופו יהיה בעוד תשעה ימים בחוץ נגד לאריסה. את האקסית, פנאתינייקוס הוא יפגוש במחזור השביעי (2 בדצמבר).

 

כזכור, הסנטר היווני עשה שתי קדנציות במכבי תל אביב. בראשונה הגיע עם הצהובים לגמר היורוליג (2011), נבחר לחמישיית היורוליג וזכה עם הקבוצה בדאבל מקומי. עונה לאחר מכן מכבי ת"א אומנם זכתה באליפות, גביע וגם בליגה האדריאטית, אך סופו חווה ירידה ביכולתו ושוחרר.

 

לא הרשים בכוכב האדום. סופו (צילום: פייסבוק הכוכב האדום בלגרד) (צילום: פייסבוק הכוכב האדום בלגרד)
לא הרשים בכוכב האדום. סופו(צילום: פייסבוק הכוכב האדום בלגרד)

 

ב-2013 שב לישראל ועזר לקבוצה לזכות בגביע היורוליג האחרון שלה לצד דאבל

בזירות המקומיות. את 2014/15 פתח באיחור מכיוון שהגיע בעודף משקל לפתיחת העונה. בדומה לקדנציה הראשונה שלו, שנפתחה בסערה והסתיימה באכזבה, כך גם הקדנציה השנייה שלו והוא שוחרר בסיום עונת 2014/15. סופו עוד הספיק לחתום בקיץ 2015 בכוכב האדום בלגרד, אבל שוחרר במהרה אחרי שהסרבים הבינו שהוא לא יוכל לתרום להם יותר מדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
סופוקליס שחורציאניטיס
צילום: מוטי קמחי
מומלצים