שתף קטע נבחר

גיבור-על: קיירי ובוסטון ניצחו 88:92 את גולדן סטייט

ארווינג (16 נק') הוריד את המסכה ועשה זאת שוב לווריורס, הפעם עם ארבע זריקות עונשין מכריעות. הסלטיקס חזרו מפיגור 17 נקודות ורשמו ניצחון 14 ברצף. 24 נק' והחטאה קריטית לקווין דוראנט. שתי נק' ושמונה ריב' לכספי

 

ארווינג. עשה זאת שוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ארווינג. עשה זאת שוב(צילום: AFP)

 

רק שני משחקים היו לנו הלילה (בין חמישי לשישי), אבל באמת שאי אפשר לבקש יותר ממה שקיבלנו במפגש בין בוסטון לגולדן סטייט, ואל תתפלאו אם השתיים יגיעו לדייט נוסף ביניהן בסוף העונה.

 

 

בוסטון - גולדן סטייט 88:92

כמו בסדרת הגמר ב-2016 ובכריסמס שעבר, גם במדי הסלטיקס קיירי ארווינג מוכיח שהוא הופך להיות הנמסיס של הווריורס. קיירי החל את המשחק עם מסכה, הוריד אותה בתחילת הרבע השלישי למרות השבר בפנים וקלע ברבע המכריע 11 מ-16 הנקודות שהיו לו. השיא הגיע בארבע זריקות עונשין מדויקות מפיגור 88:86 ליתרון שתי נקודות.

 

ארווינג ובראון. הגיבורים של בוסטון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ארווינג ובראון. הגיבורים של בוסטון(צילום: AFP)

דוראנט. הזריקה הקובעת לא נכנסה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דוראנט. הזריקה הקובעת לא נכנסה(צילום: רויטרס)

 

מיד לאחר מכן קווין דוראנט (24 נק') החטיא זריקה קריטית, וג'ייסון טייטום (12) דייק פעמיים מהקו - 88:92 - וסגר עניין. זה היה יתרון השיא של בוסטון, שפיגרה כבר ב-17 נקודות עמוק ברבע השלישי. אלא שאז היא יצאה לריצת 0:19. עומרי כספי שנכנס בפעם הראשונה במשחק עצר את המומנטום עם שתי הנקודות היחידות שלו, ובסך הכל היו לו גם שמונה כדורים חוזרים וחסימה בשמונה דקות.

 

בהתקפה ג'יילן בראון (22 נקודות) ואל הורפורד (18 ו-11 ריבאונדים) הובילו את בוסטון לניצחון 14 ברצף (מאזן 2:14), אבל הסיפור הוא ההגנה. רק פעם אחת לפני כן העונה קלעה גולדן סטייט (4:11) מתחת ל-100 נקודות, וגם אז זה היה 97. הפעם האחרונה שהווריורס נעצרו על פחות מ-90 הייתה במארס מול סן אנטוניו.

 

קרי. "לא יודע למה זה קורה לי..." (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קרי. "לא יודע למה זה קורה לי..."(צילום: AFP)

ג'יילן בראון. תתחילו לשנן את השם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'יילן בראון. תתחילו לשנן את השם(צילום: AFP)

 

סטף קרי שחזר אחרי משחק אחד בחוץ סיים ערב מזעזע עם 3 מ-14 מהשדה (2 מ-9 לשלוש) ותשע נקודות בלבד. המצב של קליי תומפסון לא היה טוב בהרבה עם 5 מ-18 מהשדה ו-13 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים