שתף קטע נבחר

סטפן קרי לא ישחק מול קליבלנד בערב חג המולד

גולדן סטייט הודיעה שהכוכב עוד לא התאושש מהפציעה בקרסול. לברון לא התרגש מההפסד 119:116 במילווקי: "אי אפשר לנצח בכל המשחקים. אחרי שניצחנו אותם פעמיים הייתה להם מוטיבציה מיוחדת נגדנו". יאניס אנדטוקומבו: "צעד גדול עבור הקבוצה שלנו, זה מראה על בגרות"

בערב חג המולד תפגוש קליבלנד את גולדן סטייט לשחזור גמר ה-NBA, ומי שלא ישחק נגדה בהתמודדות הוא סטפן קרי. הווריורס הודיעו שקרי עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בקרסול ורק בעוד שבוע תתקיים הערכה מחודשת לגבי מצבו.

 

מי גדול יותר: לברון או ג'ורדן? הצביעו

 

אחרי חמישה ניצחונות רצופים (ו-18 ניצחונות ב-19 משחקים), קליבלנד הפסידה לפנות בוקר (רביעי) למילווקי 119:116. אחרי שלושה טריפל-דאבלים, לברון ג'יימס הסתפק הפעם ב-39 נקודות, שבעה אסיסטים וריבאונד אחד לצד שבעה איבודים.

 

יחסר לגולדן סטייט מול קליבלנד. סטף קרי (צילום: MCT) (צילום: MCT)
יחסר לגולדן סטייט מול קליבלנד. סטף קרי(צילום: MCT)

 

לברון ג'יימס ואריק בלדסו מחויכים. "ברבע הרביעי חזרנו לכיוון הנכון" (צילום: AP) (צילום: AP)
לברון ג'יימס ואריק בלדסו מחויכים. "ברבע הרביעי חזרנו לכיוון הנכון"(צילום: AP)

 

דוויין ווייד חזר לאולם שבו שיחק בעבר במדי מכללת מרקט וסיים עם 14 נקודות, כולל תשע ברבע הרביעי שבו הקאבס חזרו למשחק והתקרבו. "אנחנו לא הולכים לנצח בכל המשחקים. היו לנו העונה שמונה הפסדים עוד לפני המשחק הזה", אמר ג'יימס בסיום.

 

"אי אפשר לנצח תמיד, אבל רוצים להשתפר כל הזמן", ציין לברון. "ברבע הרביעי הרגשתי שאנחנו מצליחים לעשות את מה שלא הצלחנו בשלושת הרבעים הראשונים וחוזרים ללכת בכיוון הנכון. זו עונה ארוכה". על היריבה אמר הכוכב: "אני מכיר את הבחורים האלה, ניצחנו אותם פעמיים והייתה להם אקסטרה מוטיבציה היום. הם קיבלו דחיפה גם מאריק בלדסו שהצטרף אליהם".

  

לברון לצד אנדטוקומבו (צילום: AP) (צילום: AP)
לברון לצד אנדטוקומבו(צילום: AP)

 

יאניס אנדטוקומבו, שהצטיין כמובן במילווקי, אמר על הניצחון: "זה צעד גדול עבור הקבוצה שלנו, זה מראה על בגרות. בדרך כלל במצבים כאלה היינו שומטים את המשחק. עשינו עבודה נהדרת בכל שהאמנו בעצמנו ושיחקנו יחד".

 

בינתיים חזרתו של אייזיאה תומאס למגרשים מתקרבת. השחקן, שעבר לקליבלנד מבוסטון בקיץ במסגרת הטרייד ששלח את קיירי ארווינג לסלטיקס, צפוי לחזור בסוף השבוע להתאמן על מגרש מלא במשחקי 5 על 5, ועשוי לעלות למספר הופעות בקבוצה הבת של קליבלנד בליגת הפיתוח לפני שיעלה להופעת בכורה בקאבלירס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים