שתף קטע נבחר

לברון ג'יימס והמחווה לבן של שאקיל

שאריף אוניל (18, 2.06 מ') לא זומן למשחק הכוכבים של התיכונים בחסות מקדונלדס, קינג ג'יימס התעצבן וחיבק אותו באינסטגרם. מאט בארנס הודיע: "מחרים את הכנפיים שלהם"

 

השתתפות במקדונלדס אול אמריקן, משחק בין הכוכבים הכי גדולים בתיכונים בארצות הברית, היא סוג של חותם עבור כל שחקן בדרך לקריירה מבטיחה. המשמעות ברורה - אם קיבלת זימון בגיל 18 לקחת חלק במשחק, סיכויים טובים שתגיע ל-NBA.

 

אתמול (רביעי) פורסמה רשימת 24 השחקנים שייקחו חלק במשחק ב-28 במארס, שם אחד עם שורשים משפחתיים לא קיבל זימון. הדבר הכעיס מאוד את לברון ג'יימס.

  

 

מדובר בשאריף אוניל (18, 2.06 מ'), שנחשב מגיל צעיר לפוטנציאל גדול וכבר התחייב לאוניברסיטת אריזונה. קינג ג'יימס העלה תמונה של שאריף לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אחיין תקשיב, למרות שכולנו יודעים שהיית צריך לקבל זימון למשחק, תיקח את זה כמוטיבציה להוכיח למי שלא הצביע לך. תמשיך ללמוד ולעבוד קשה. האור תמיד בהיר יותר בסוף המנהרה".

  

אוניל ג'וניור התייחס למחווה של לברון, וצייץ בטוויטר: "קיבלתי כמה מילות חוכמה מלברון הבוקר. תמיד הערצתי את לברון כי הוא התייחס אליי כמו למשפחה".

 

שחקן ה-NBA לשעבר, מאט בארנס, היה יותר תקיף מג'יימס והחליט להחרים את הכנפיים של מקדונלדס: "מקדונלדס היקרים, בגלל הטעות שעשיתם בכך שלא זימנתם את שאריף אוניל למשחק, לא ארשה לתאומים שלי לאכול יותר את הכנפיים שלכם. מקווה שאתם שמחים, אני יודע שהתאומים שלי לא יהיו ברגע שאגיד להם שאין יותר כנפיים עבורם".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לברון ג'יימס
צילום: רויטרס
מומלצים