שתף קטע נבחר

פנרבחצ'ה וצסק"א ניצחו, ריאל מדריד הפסידה

וונאמייקר הוליך את אלופת אירופה ל-84:89 על אנאדולו אפס, הרוסים גברו על פנאתינייקוס באתונה, הבלאנקוס הופתעו מול מלאגה, 82:83 דרמטי לארמאני מילאנו על באסקוניה

צסק"א מוסקבה ממשיכה להוליך את טבלת היורוליג ולשמור על פער שני הניצחונות בפסגה אחרי שניצחה הערב (שישי) 70:75 את פנאתינייקוס באתונה.

 

לטבלת היורוליג

 

הרוסים הציגו משחק הגנה טוב מאוד בחלקים רבים מהמשחקים, מה שעזר להם לצאת מיוון עם ניצחון חוץ חשוב. סרחיו רודריגס הוליך את הקלעים של האורחת עם 21 נקודות, קורי היגינס הוסיף 14. בצד השני, ניק קלאת'ס נתן משחק מצוין של 13 נקודות, 11 אסיסטים ושישה ריבאונדים, אבל לא קיבל מספיק עזרה מהחברים.

 

מובילים בבטחה. היגינס וצסק"א (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מובילים בבטחה. היגינס וצסק"א(צילום: EPA)

במקום השני בטבלה נמצאת עדיין אלופת אירופה, פנרבחצ'ה, שגברה 84:89 בחוץ על אנאדולו אפס בדרבי טורקי. טוני דגלאס נתן משחק ענק עבור אנאדולו, כשסיים עם 29 נקודות וקיבל עזרה יפה מאריק מקולום (18), אבל בראד וונאמייקר (18 נקודות ושמונה אסיסטים) וניקולו מלי (14 נקודות) הצליחו לשמור על היתרון מהמחצית הראשונה ולחזור הביתה מנצחים.

 

ההפתעה של המחזור הגיעה מספרד, כשריאל מדריד נכנעה 80:75 למלאגה. ההפסד הזה הגיע בעקבות מחצית ראשונה חלשה במיוחד, שהסתיימה בפיגור 38:27. אדם וואצ'ינסקי וריי מקאלום קלעו 15 נקודות כ"א למנצחת, 16 של לוקה דונצ'יץ' בצד השני לא הספיקו.

 

הפעם זה לא הספיק. דונצ'יץ' מול מוסלי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הפעם זה לא הספיק. דונצ'יץ' מול מוסלי(צילום: EPA)

 

במשחק הנוסף, באסקוניה ספגה הפסד דרמטי שני תוך יומיים (הפסידה לריאל ביום רביעי מסל דרמטי) אחרי שנכנעה 83:82 לארמאני מילאנו. המשחק הזה הלך צמוד עד הסוף - רודריג בובואה קלע שלשה שהשוותה ל-80:80, בצד השני, ג'ורדן תאודור (16 נקודות) קלע רק אחת מהעונשין ובובואה (13 נקודות) הפך 18 שניות לסיום. אקורד הסיום היה של תאודור על הבאזר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים